Gå til innhold

Enda en ny audi eier!:) (Mye bilder)

Ranger emnet

turboquattro

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang senkesett så trenger jeg noen tips her..

Har ikke tenkt til å bruke 10000 og oppover på coilovers ol, men jeg vurderer justerbart.

Hvordan er kvaliteten på et relativt billigmerke av justerbart, i motsetning til et vanlig senkesett til samme pris? Av justerbart har jeg sett på Cobra og VMAXX (ca6000,-). Vet at disse ikke er er rustfrie, men de er galvaniserte. Noen som har erfaringer her?

Til dere som har sendt meg pm, turboen er nå solgt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Ang senkesett så trenger jeg noen tips her..

Har ikke tenkt til å bruke 10000 og oppover på coilovers ol, men jeg vurderer justerbart.

Hvordan er kvaliteten på et relativt billigmerke av justerbart, i motsetning til et vanlig senkesett til samme pris? Av justerbart har jeg sett på Cobra og VMAXX (ca6000,-). Vet at disse ikke er er rustfrie, men de er galvaniserte. Noen som har erfaringer her?

Til dere som har sendt meg pm, turboen er nå solgt!

:)

De er helt kurrante begge to, bare at vmaxx er stivere.. Om jeg ikke skulle lagt bilen helt ned tror jeg faktisk jeg hadde tatt Cobra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt kurrante begge to, bare at vmaxx er stivere.. Om jeg ikke skulle lagt bilen helt ned tror jeg faktisk jeg hadde tatt Cobra.

Skjønner.. Syntes det kanskje er greit at bilen ikke blir alt for stiv.. Bilen går ikke akkurat "fælt"! hehe... Ser du skriver i tråden din at du har sett cobra justerbart på autospar til 6000,-. Kan ikke finne det.. Har du en link el noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det cobra justerbart til uka!:)

Tiden har kommet for å skifte bremser.. I den forbindelse er det likså greit å oppgradere litt. Ikke det at de orginale bremsene ikke holder for en 1.8 liter, men i tilfelle senere motorbytte..

Tenker å gå for 280x22mm skiver, og greenstuff klosser. Noen som har erfaring med disse? Er det varsling på disse?

Når dere har byttet skive bak, har dere også byttet abs-krans og hjullager?

Takker for alle tips, kom gjerne med alternative bremser!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det cobra justerbart til uka!:)

Tiden har kommet for å skifte bremser.. I den forbindelse er det likså greit å oppgradere litt. Ikke det at de orginale bremsene ikke holder for en 1.8 liter, men i tilfelle senere motorbytte..

Tenker å gå for 280x22mm skiver, og greenstuff klosser. Noen som har erfaring med disse? Er det varsling på disse?

Når dere har byttet skive bak, har dere også byttet abs-krans og hjullager?

Takker for alle tips, kom gjerne med alternative bremser!:)

Det er vel neppe varsling orginalt på din? Eller har du FIS?

Angående senking, så er min sluppet ned ca 70mm foran, og det begynner å nærme seg smertegrensen for hva som er brukanes mener jeg da.. så fremt du ikke kjører på fin asfaltvei hele året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider