Gå til innhold

Enda en ny audi eier!:) (Mye bilder)

Ranger emnet

turboquattro

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var bremsene byttet, ihvertfall foran.. Ble litt verre bak da jeg må ha presse for å bytte hjullagrene. Fått lånt meg verksted med presse og luftverktøy til helga så det ordner seg! :)

Skivene er ikke borra og slissa nei, men de er ventilerte.. Blir nok lite banekjøring med denne bilen gitt, så holder nok i massevis! hehe...

Veit ikke om jeg tok siste settet.. Ta kontakt med Eirik fra eyecandyracing, han ordner sett til deg. Møter deg også i oslo hvor du måtte ønske! Snakker om service! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om jeg tok siste settet.. Ta kontakt med Eirik fra eyecandyracing, han ordner sett til deg. Møter deg også i oslo hvor du måtte ønske! Snakker om service! hehe...

Kontakta han for to dager sia og da hadde de ett sett igjen :P så hvis du bestilte etter det så er det tomt der =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det ble litt endringer ang sekesettet. Hos Eyecandy ble det fort MYE mer leveringstid enn det jeg ønsket så prøvde igjen hos autospar. Det funka bra.. Så nå er nytt sett bestillt. Cobra coilovers! :) dobbelt så dyrt(:oohh ) men regner da med at kvaliteten er deretter.

Skal legge ut noen bilder av montering og før og etter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det ble litt endringer ang sekesettet. Hos Eyecandy ble det fort MYE mer leveringstid enn det jeg ønsket så prøvde igjen hos autospar. Det funka bra.. Så nå er nytt sett bestillt. Cobra coilovers! :) dobbelt så dyrt(:oohh ) men regner da med at kvaliteten er deretter.

Skal legge ut noen bilder av montering og før og etter! :)

Cobra er litt mykere, men dog grei kvalitet. Fyr på med bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det!:)

Ja, blir deilig å få den ned litt.. Avanten forvandles raskt fra gubbe/familiebil til å få et litt mer sportslig preg av litt senk...

Så spørs det hvor mye senk jeg ender opp med da, må vel bare prøve meg frem litt.. Har tenkt til å holde den litt "kjørbar" nå i vinter, så får jeg heller legge den helt ned til sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider