raz Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Var på eu godkjenning og fikk en mangel, det var monoviskeren, den stoppet midt på frontruten og tok sikt mente de. Men nå har jeg flyttet den og nå går den helt ned,den stopper ikke midt på men på siden nå,slik de gjør på merchedes. Jeg vill få den godkjent nå ja? den tar jo ikke utsikt lenger, og ligger nå ned på siden som en vanlig. Det er ikke for at det er bare en liksom? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 det skal gå greit, hvis de prøver å krangle på det, får du enten ta kontrollen en annen plass, eller opplyse vedkommende om størrelsen på ditt synsfelt...synsfeltet ditt er ikke mere enn ca en 4del av ruta... den 4delen som er midt forran deg.. ( ikke del i kvadratiske ruter, men areal messig 4del..) så lenge viskeren ikke er innen for synsfeltet ditt, skal dette gå bra... Lykke til.. Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Bedømning av feil på PKK: 1 Utslitte pusserblader 1 Defekte vinduspussere 1 Defekte spylere 1 Slitte vinduspusser gjennomføringer 1 Ikke 2 hastigheter på vinduspusser 1 Vinduspussere justeres 1 Vindusspylere justeres 2 Selvparkering defekt Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Takk for svaret..Det siste der forsto jeg ikke så mye av. Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Tallet forteller hva slags feil du får hvis du får anmerkning på den tilhørende teksten. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg