Gå til innhold

Rally Koffen`s Volvo 245. opptadert ! bytta bil!

Ranger emnet

Rally Koffen

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ålreit bil det ja :)

Da gikk det som det måtte gå da, etter intensiv satsing + glatt is = utforkjøring og bøyd bærebru etter ett ulykksalig møte med jærnbaneskinner :P

dsc002667pu.jpg

dsc002685lv.jpg

Stakkars bilen :(

dsc002694fu.jpg

Spesielt når den blir slik som din bil er =))

Oisann såppas å ja ;( Håper du får fiksa den ;)

MVH Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi kommet hjem fra Sigdal etter en fin tur bortsett fra en liten hendelse på lørdagen!

Var på vei til kongsberg får å hente ei jente som skulle drekka med oss på kvelden, kjørte ca 10min før vi kom til en høyresving hvor vi møtte 2 tømrer biler som var full-lasta, la meg så langt ut som mulig og trailern kom bare nærmere og nærmere og til slutt havna vi utti grøfta og den første bilen kjørte bare videre men jeg fikk stoppa den andre å fikk han til å dra meg opp igjen!

Bilder!

dsc02365vx6.th.jpg

dsc02366hw9.th.jpg

dsc02367yh5.th.jpg

dsc02368ic3.th.jpg

dsc02369jo3.th.jpg

Noen som veit om jeg kan få firmaet som kjørte til å betale for ripene jeg fikk på siden av bilen ? har bilder der de ser at det er pga de jeg kjørte ut =/

Btw han lastebil sjaføren som stoppa nekta å si hvilket firma de kjørte for , måtte nesten true han for å få ett navn ut av han!

Han de kjørte for heter Tommy Martinsen, noen som har kjennskap til denne personen ? har prata med noen og de sier han er veldig useriøst og en liten luring =/

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de borti deg eller kjørte du av veien for det så ut som om det ikke var plass? Er det ikke plass må man samarbeide osv, og var de ikke borti deg har du nok et problem med å få noe penger ut av de..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider