sugekopp Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 er hjemme og pusser nå med ealoken. bare å ta turen det. reiser ti lakkboksen senest kl 21 i kveld Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 nei makan! her legger jeg opp bilder så er dere styille. om ikke så syter dere Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Bildene var knall robert.. du er rå, stå på!! :P Regner men bilder av nylakka bil i morgen tidlig.. 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 hehe seff!:) jobber på som faen nå! meste bilen er i grunn ferdig. begynner snart pussinga av fangere og skjørt Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Ja bastards! Da er det meste unna gjort! bilen er pusset ned og klar for lakkboksen! nytt delammma.. hvordan faen få bilen på lastebilen når innpresset på felga til NCAR ikke helt er som forventet! EALOKEN var til stor hjelp i dag! takk for hjelpa tjukken!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 flott roberto! jeg og kristian tenkte oss en tur, men får ta det en annen gang da ettersom du var opptatt med lakkering. ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 rått gleder meg til å se bilen ferdiglakert! 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tallak Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Gleder oss stort til å se bilder av ferdiglakka bil nå Robert. Tipper du ligger og snorker nå, eller du ligger vel bare til lading.. A-r-e ¤¤!Gi GASS - ALLTID!¤¤ T A L L A K.no ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Dragon Alliance Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 nice Robert! ble visst bredda utvendig ja, nice:) på breddinga bak, du skal bare ha den poppa slik, right? du gidder vel ikke begunne å sparkle det pent?:D jeg synes hvertfall det tar seg best ut poppa på BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 robert er på lakking ;) breddinga blir poppa, faen å kjedelig og pusse bil!! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 ja er kjerra lakka? bilder?? :) Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Bilen er lakkert i natt... Tok litt tid så var vel hjemme halv fire.. Robert er vel der nå også så vet ikke med bilder.. han har kameraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 bilder kommer, måtte lakke en gang til pga mye sig sa han.. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Ja.. Nå er jeg spent?? 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jaapp.. Da var jeg hjemme igjen! dagen å går ble LAAANG! har sovet 3 timer på 2 døgn! I går gikk det med i pussing fra 06 på morran, til ealoken kom og hjalp meg frem til kl 14, dertter pån videre alene igjen! Jeg satte kura hjemmeifra rundt 21 tia, fårtt med meg NCAR til støtte i lakkboksen.. Ble mye kuking og loking på hvordan jeg skulle dele bilen i 2 når det gjaldt fargene Scania blå og gun metall grey. Lakkeringa gikk i utgangspunktet greit, med tanke på at begge de 2 fargene var VIDT forsjellige.. ene var veldig gjennomsiktig og måtte strykes på tykt, andre inneholdt så mye metaliic at jeg holdt på å drite i buksa da jeg så siget komme som en SORT stripe på grått underlag! Anyway. bilens to til tørk. jeg kom dit ved 14 tia igjen i dag og begynte å matte ned sigene. Så begynte sikruset på nytt. fordelinga ble foretatt bare helt på sparket og går ganske greit overens med sideskjørta montert på plass. Klarlakken ble lagt første trøket PERFEKT! ikke et jævla sig eller noe!.. etter 30min tørk var det klart for 2 strøk! Da begynte helvete løs. utolmidg fordi jeg MÅ få bilen ferdig, og hengern må leveres helst før kl 20. For mye varme som utgjorde at mte av klarlakken begynte å tørke så fort det landa på bilen, og i tilegg for høye sidelykter i lakkboksen så jeg hadde dårlig lys fra midten av døra og nedover. Fikk ganske mye appelsinhus og småsig her å der. men who gives shit. race car, Racing look finish:) Men er litt skuffa! hadde satt meg litt høyere mål for egen prestasjon enn detjeg klart å holde! 2 bilder her, flere kommer strax! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg