*TKV* Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Pollock inspirert dekor er tingen! Med fluor farger. ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tallak Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 30 sekunders paintjob = noe av det dårligste du kan finne, og på nivå med en 7-åring... Fram med sprayboksen fra biltema... A_ ¤¤!Gi GASS - ALLTID!¤¤ T A L L A K.no ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Dragon Alliance Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 HA HA HA!! Satan! Enten er jeg veldig trøtt, eller så var det utrolig moro! ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 hahaha.. jeg kan love at jeg SKAL finne på noe faen på panseret væfffal.!) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Spurte jeg deg da? Husk at jeg skrev kjekken. Har ikke sett deg så vet ikke hvor kjekk du er, tvilsomt at du er det tror jeg, ut ifra nicket ditt. Men etter å ha sett halvnakne bilder av bleike sugekopp, kan jeg uttale meg om han iallfall. Haha Oh jasså du:) tenker nokk du prater om den tighte ræva mi eler.!) hehehe men synd jeg har dame da søta:) chingching Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Gjorde en kjapp dekor til brakka. Jeg synes det ble jævlig tøfft ut med masse kaosfarger. ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 kan ta en fotokopi av skinkene mine og overføre den på vinyl hvis du lover å kjøre med den på panseret! Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Jeg kan pryde paneret jeg ;) i bare nettoen ;) pin up boy :P [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Gjorde en kjapp dekor til brakka. Jeg synes det ble jævlig tøfft ut med masse kaosfarger. HA HA HA!!! DETTE! VAR FAENMEG RÅTT!!!!!!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Du må bli ferdig til Rudskogen i september PØLSA! Da kommer jeg også med en jævla japse med RWD;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Holder fortsatt en knapp på bilde av Mr Bean på panseret jeg rdlizzle! Hvor kult er ikke det da... Ligger bak en annen jøk på banen, han ser seg i speilet. Hva ser han? "oh fuck, its Mr.Bean!!" Mangler bare en stressless på taket, en taustump og to kosteskaft så du kan styre og gasse fra taket ;) - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hahahah.. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 er ikke noe photoshop-kid, men du kunne tatt et stort bilde av borat! på pansere med teksten high five under:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Borat er søppel da, hadde heller gått for Mr. Bean da ;) [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 borat har 5 min med bra scener i filmen, resten er crap deluxe! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg