Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hæhæ.. Løken. hva skjer hos deg om dagen?!... er nesten så naboene mine savner den skranglete kjerra di som velter inn på plassen her med et brak:)!

kjærra mi har rasa girkasse igjen.'

gardermoen på søndag, hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK FOLKENS! Var det fortsatt noen her som mente at denne farhen var døll kjedlig?!?!? Dette er nå tatt med vanlig cam, ikke mobil!

Hva synes dere.? Bilen er offisielt ferdig i bodywork nå! er kun no småtteri som justering av dempere, dekaler og reklame og heving av frontfanger:)

HPIM2328.JPG

HPIM2329.JPG

HPIM2330.JPG

HPIM2331.JPG

HPIM2334.JPG

Hpim2335.jpg

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLik ble forslaget mitt til raphael. Mest sannsynlig ser den slik ut til helgen, og at jeg møter opp på streetmeet i drammen!! med reklame på!

dekal.jpg

Svart fargen blir enten MATT SVART eller noe som inneholder metallic pearl.

Grønnfargen bli enten samma som på hiluxen, en ral fargem eler reflex grønn. SPm, er hva jeg får av priser på dette. ettersom jeg ikke vil ha print..!:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså.. unskyld at jeg spør.. men HVA er så galt i akkurat den der?

Jeg har da ikkeno mere enn noen andre av de her som skal kjøre.. og ikke har jeg tegneserie figurer og ikke tribals!

GRUNNEN til at jeg vil ha akkurat det der..

Nr1. Bilen synes som faen fra alle vinkler. den vil se brutal ut på bilder.

nr2, at den skiller seg ut fra Driftworks bilen

Nr3. jeg MÅ dekke skjerma mine pga dekkrester som vil fly rundt. altså skader på glassfiber og lakk

nr4. Lakken er så transparent at jeg manglet et strøk til å få dørene mine perfekte.. de har Tiger striper!

der har du grunnene..

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår