sugekopp Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Er bråkete inni ja over lengre periode.. Detonerer i potta så det synger etter.. Jeg smalt no jævli en gang rett mot en betong vegg og det smalt så jævli ille tilbake at jeg fikk øresus! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Ja, for da slurer clutchen.. hehe Ikke for "breit" utløserlager da? Sånn at det er press på trykkplata hehe, Om jeg dragger bilen bortover så holder den om jeg tar en rolig overgang mellom gira. men så fort jeg clutcher ut. så slurern! Prøvde på en 2girs pirris i drammen, og den ga seg MIDT i slædden! helt jævli! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Brum brum, syntes bilen din så fin ut jeg.. Ducktape.......... hihi [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Ble JÆVLI grom! Felga satt som et skudd, ble sykt bra. Hvor mye HK tror du sitter i motoren? - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Veldig bra oppmøte sugekopp, to biler og masse burning. Har masse bilder og video av bilene dine. Både utstilt og i fart rundt og på tvers :) Takk for den gode stemningen du skapte Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Legg ut video! - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Kverna.....? Jøss?? takk!! Har dte klikka for deg eller? haha Hadde vært MYE bedre om jeg fikk lov til å bruke andre giret mitt! problemet mitt er at jeg fortsatt slurer på clutchen:) prøvde meg på 2 giret men det slapp bare..! 1giret er ikke nokk røyk med:) hehe men fy faen bilen funker fett NÅ!!!!! Når vi kom hjem på jessheim stakk vi på industriområdet og begynte å pelle litt Bensintrykk ned fra 3.1bar til 2.8bar i grunntrykk og justert tenninga! Virker som om jeg fikk 60hk ++ :) Funker som faen. imprezan hakke sjans lenger:!) hahah! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Legg ut video! Har det på andre maskinen. OG!!! må finne ut hvordan jeg konverterer fuckings .mod filer til avi/wmv filer. Stygge JVC filer Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 last opp det du har av bilder væffal da:!) mamma vil se! haha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Ta med deg muttern på slæddetur da? - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 høhø.. tror du ikke jeg har prøvd det i 3 år nå? uaktuelt at hu er med på rudskogen! Lame kvinnfolk! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Da kommer det noen bilder. Sikkert mange som ikke liker redigeringen, men kommer tilbake til det. Hakke tid nå. Håper du og moren din liker de Sugekopp :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tallak Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 NAIS! Endelig får du svidd av litt gummi med lekebilen din Robert.Freshe bilder også, spesielt om det er ubehandlet rett fra brikka. På siste bildet, har du ofret en front allerede? Gi Gass - ALLTID! A- ¤¤!Gi GASS - ALLTID!¤¤ T A L L A K.no ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Dragon Alliance Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 NAIS! Endelig får du svidd av litt gummi med lekebilen din Robert.Freshe bilder også, spesielt om det er ubehandlet rett fra brikka. På siste bildet, har du ofret en front allerede? Gi Gass - ALLTID! A- Lettere justerte farger og kontraster. Noen av dem er uredigerte, takket være solen og den fete fargekomboen. Det ett mcdonaldsbrett som ligger der. Sikkert fwd gutta som har lekt seg :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Hehe, lekre bilder kverna (fikk tilogmed bilde av meg), men som du selv sa.. De trenger en siste touch.. Håper de kommer ordentlig redigert? Desverre tok kameraet mitt kvelden, så ble dårlig med bilder..... Har faktisk en dårlig mobil video av deg når du fiksa litt på bilen sugekoppelott, med ducktape... Hehehehehehehehe :-p [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg