Vegel Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Hva er egentlig topic i den tråden her igjen? Haha. Pappaen min er forøvrig sterkere enn pappaen din! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Jeg synes jeg ser en taper allerede! Har ikke gjort deg noen ting jeg. Hvis du følger med litt, så sa jeg hva jeg mente om dekoren hans, også ble han sur og forlangte forklaring. Det har jeg gjort, saklig. Også går han til personangrep til meg og da svarer jeg med samme mynt. Du har ganske lite grunnlag for å kalle meg en taper da. Du kan selvsagt ha en annen synsvinkel enn meg når det gjelder dekoren, men det har du ikke nevnt, du går bare rett til angrep på meg? Ja, her er jeg tydeligvis taperen :D - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Har ikke gjort deg noen ting jeg. Hvis du følger med litt, så sa jeg hva jeg mente om dekoren hans, også ble han sur og forlangte forklaring. Det har jeg gjort, saklig. Også går han til personangrep til meg og da svarer jeg med samme mynt. Du har ganske lite grunnlag for å kalle meg en taper da. Du kan selvsagt ha en annen synsvinkel enn meg når det gjelder dekoren, men det har du ikke nevnt, du går bare rett til angrep på meg? Ja, her er jeg tydeligvis taperen :D Rett til angrep på deg? Tåler du ikke få dritt levert i trynet på samme måte som du leverer til folk? Visst du er i stand til å lese igjennom innleggene du har i tråden her, bør du klare å forstå at du virker lite saklig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Heia heia!!! RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Rett til angrep på deg? Tåler du ikke få dritt levert i trynet på samme måte som du leverer til folk? Visst du er i stand til å lese igjennom innleggene du har i tråden her, bør du klare å forstå at du virker lite saklig. Klart jeg tåler det. Men jeg gikk ikke rett i trynet på sugekopp, jeg sa hva jeg mente jeg, også gikk han til personlig angrep på meg. Det inlegget fikk jeg fjerna, men vi kan vel si han var ganske langt over streken. Du vet ikke heeelt hva du snakker om, så jeg får la deg gå da.. det er noen inlegg som er fjernet nå, så alle får vel ikke med alt som har blitt sagt her. men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få det MER saklig enn det jeg har gjort. I motsetning til en del andre her inne, hehe.. :D Jeg har kommentert dekoren jeg slik som mange andre, og lagt ut saklig hva jeg mener er feil, og da ble det en diskusjon ut av det. Dette er det første du sier her inn i tråden de siste dagene: Spar deg! Du er kanskje litt flinkere enn sugekopp, men så er du jo nordmann også da! Kos deg meg Volvoen din du, og håper vi slipper å se deg og surkuken din inne i denne tråden flere ganger! Så ja jeg tør påstå at du går rett i angrep på meg. Du nevner ikke noe om diskusjonen i det hele tatt, eller dekor eller bil eller noe. Du går rett til meg å slenger ut en post som det der. Det er slike som deg vi ikke vil ha her inne. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 slutt og grin da unger, det ligger kaptein sabeltann is i fryseren og saft i kjøleskapet! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Selv om sugekopp er utlening eller hva han er, så mener jeg det er latterlig av deg å nevne norskkurs osv. Da rakker jo du ned på han, men selvfølgelig skal ikke jeg bry meg! Send meg en PM kjekken, så tar vi det derfra. Glad i deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 kom igjen folkens, gruppeklem!! <3 Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Selv om sugekopp er utlening eller hva han er, så mener jeg det er latterlig av deg å nevne norskkurs osv. Da rakker jo du ned på han, men selvfølgelig skal ikke jeg bry meg! Send meg en PM kjekken, så tar vi det derfra. Glad i deg og! Jepp jeg tar igjen :) Ting var saklig nok, helt til han kalte meg homo. Da har jeg full rett til å ta igjen med han. Som sagt, du vet ikke hva du snakker om, så nei, du bør ikke bry deg :) Du får nok ikke no pm av meg nei, søta. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 can`t we all just get along? -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 momo - Robert er en kar som provoserer folk, og han liker det. Alle har hatt diskusjoner med han, og han bruker stygge ord, mye usaklig kritikk og diverse ting som han kunne latt være. Men, fyren har sine egne meninger og sine egne syn. Og det beste av alt med det, er at han har ikke noe problem med å stå for dem, og gir faen i hva alle andre synes om dem, han gjør det han vil. Jeg selv liker ikke biler som er så skrikende etter oppmerksomhet, og japse biler med masse dekor er ikke noe særlig. Jeg vil heller ha en enkel og greit stylet bil, med små ekstra detaljer som gjør den penere. 200sx'n til Robert når han fikk den, og etter han har bygget den opp som han ville, er to helt forskjellige biler, med helt forskjellige typer utseende. Jeg selv ville nok ha hatt den første versjonen, ettersom den var pent stylet. Men, man har vel sett slikt før? Har man ikke? Akkurat som man har sett min BMW E36 med Mtech utseende før? Vil man gjøre ha oppmerksomhet, må man gjøre noe annerledes, og jeg synes bilen til Robert både skiller seg ut, mens den ser tøff ut. Jeg er spent, på hva du ville gjort av dekor på siden av bilen hans, og det ser ut til at du har svært mye fritid, så da kan du vel bruke ett par minutter på å lage ett utkast på hvilken dekor du ville satt på den oransje 200sx'n? Siden du virker som du har så utrulig peiling på dette? - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Folien sitter der, jeg syntes den var mange ggr råere uten, men det er min mening, og ikke min bil På tide å bytte tema, dette er latterlig Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 wholy SHIT madderfakkers! Her har jeg fått meg ny jobb og grejer. ute å koser meg i en TRAGISK volvo FM12 og heiser kontainere i dag og shit! KOmmer hjem så ser jeg det tar helt fuckings av her...........! UTEN MEG!!?!?! ME LIKE! MOMO! du er siste tateren på bygda som skal uttale deg om MINE norsk kunnskaper lillegutt! jeg er kanskje utlending og JA jeg har skrivefeil. men det er gjerne fordi jeg skriver uten å se på tastaturet! jeg kan nesten vedde min glattbarberte balle på at norsken min er BEDRE enn din både skriftlig og muntlig så FUCK OFF! Ingen her som sa at jeg ville krangle med deg.. for all del be my guest. i will fuck you up like a little whining bitch! Men jeg blir irritert på måten du motsier deg selv på. førdt er bilen min roetete, så er det for mye drit på den, så er det plutselig for lite dekaler så erre ene så erre andre. HVA med at du.. FØRST OG FREMST klapper igjen tater ræva di, og kanskje blar opp noen penger og setter i gang dette latterlige bilcross prosjektet ditt som du skryter så jævli av kommer til å bli noe av det råeste fucking ever! FØR du da kan uttale deg om oss som har faktisk lagt penger i biler fått dem ferdig og ikke minst er i gang med å bruke dem opp?! Du er så jævli innavla..! kom deg tilbake til campingvogna di og gniss litt på 2 tørre kjepp og sett fyr på deg selv! PUTO! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Alle invandrere som kommer til Norge skal ha et 300 timers norskkurs. Kanskje du skal ta det å? ... Og jeg har forsåvidt forklart meg saklig jeg i motsetning til sugekopp. Jeg fikk med hva du kallte meg sugekopp før det ble fjerna av moderator og bare så du vet så er det personlig nå. KJEMPEsaklig. Syns dere er søte her dere bitcher over nett jeg! :) Også RDL sin bil er feit, den blir brukt, sett, fiksa og brukt mer. Like it or not, thats the way the cookie crumbles! Edit; Er forresten min mening, så ikke skyt meg. Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 *pang* Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg