ealoken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 er mona med deg på jobb? hu som aaaaaldri ville prate med deg igjen, shit as, dere er dømt til og være sammen. 4 bad and 4 worse days :P [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 virker som du har en morsom jobb :) Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 er mona med deg på jobb? hu som aaaaaldri ville prate med deg igjen, shit as, dere er dømt til og være sammen. 4 bad and 4 worse days :P helt enig.... [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Robert har starta sin egen "Morsomme situasjoner i trafikken"-tråd han :P Må ærlig innrømme at dette er den mest underholdende tråden å titte innom på hele Bilforumet.no, alltid en overaskelse på lur! Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 vel vel løken.. hade du også fått i nærheten av det jeg fikk i går hadde du sliti også med å si nei:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Robert har starta sin egen "Morsomme situasjoner i trafikken"-tråd han :P Må ærlig innrømme at dette er den mest underholdende tråden å titte innom på hele Bilforumet.no, alltid en overaskelse på lur! vel:) usker du tråden BILDER FRA DIN HVERDAG/trafikken?.. den starta eg for par år tilbake.. turtle = meg før jeg ble banna:)! ha ha Så det meste du finner av bilder der i begynnelsen er jo fra jobben min:):afro Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Haha, her har jeg 2 morsomme til dere jeg fikk på mobben! http://s2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/?action=view¤t=KolaiKolai.flv http://s2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/?action=view¤t=1.flv Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 haha, den sist var jo nesten litt syk :P Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe, du lærer fortsatt ikke! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Så har vi Milan's Corner. Jævla jøden gikk fullstendig bæsj på jobb i går med mobben sin. tok bilder av faen meg ALT!!! 300bilder hadde han til slutt zippa og sendt til meg! dette er hva jeg fant intr.:) Milans mor... her snakker vi Hungarian MILF fo'reel! Denne fant vi tilfeldig på BAUTAS Nye major. Er å henter en 10foter. Noen som har sett KENNY? Vi har vært ute å tanka... Av 400liters tank, fikk vi så mye plass til ny suppe! Da er RDL fornøyd. for da er det bånngass de neste 3 dagene! DO NOT ENTER THE LYSET!!! Tror gutta faen donatello fra Turtles mens han tokk en piss! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 Dette er smellen jeg passerte i går på formiddan ved festningstunnelen.. 4-5 biler i kjede:) hA HA !Møtte også vailent bare få hundre mener i køen før det:!) Tok bilde jeg og når jeg passerte ca 1 min eller 2 etter deg ;) BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 dette er en tråd med mye morsomt lesestoff, ler like godt hver gang jeg :P Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Vailent.. sørg for å få med deg mere faenskap fra jobben så loader du dem opp hit:)! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 I dag har jeg vært å heisa trapper på nye kretsfengslet i oslo.. Sjukt som det ser ut innvendig.. nesten for nifst å se de nye glatt/vente cellene som er litt trangere enn en utedass i ren betong! Men her er det litt fra utsiden.. Gutta følte seg delvis trygge på at jeg løfter 2tonn med stål rundt huet på dem mens de borrer dette i vegga:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 savner du bilen rdl? :p Greit forbruk opp til Vegglifjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg