Vegel Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Jeg vet om opptil flere:D _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Hvor? Var ute og letet i dag, men fant det ikke..Den utgaven med Bugattien utenpå? Dette? Han mente nok ikke Bil men Automotor og Sport. Høhø, du er iallefall i det bladet. Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Høhøh.. Grunnlag på å kalle han et rævhol:)? hvem har sakt at jeg har sakt det til noen? :asshole: Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 hvem har sakt at jeg har sakt det til noen? :asshole: Men det er faktisk utrolig frekt :afro Arsehole (or asshole in North America) is slang for the anus and can be used as a derisive descriptor of an unpleasant person. It is formed from arse, which according to the Oxford English Dictionary has been used since the 11th century to refer to the rump of an animal and since the 14th century to refer to a person's buttocks. The combined form arsehole is first attested from 1500 in its literal use to refer to the anus. The metaphorical use of the word to refer to the worst place in a region (e.g., "the arsehole of the world") is first attested in print in 1865; the use to refer to a contemptible person is first attested in 1933.[1] But as with other vulgarities, these uses of the word may have been common in oral speech for some time before their first print appearances. ;) Men vi må ikke ta over tråden til stakkars Sugekopp:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg ønsker å spørre Robert om hva han synes om innbruddet hos vår alles dekkmann :op: Var visst nå 2.000.000 penger som ble tatt :op: Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Kommer straks, skal bare ta en liten dusj først og låne meg en bil.. Husket du vaselin også? EEEW!!! 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Trengs ikke, Robert har nok av Spenol så han står for smøringa! Haha, dust!:D _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 look out for the albanian SWAT-ninja:) Gikk til innkjøp av ny Kosovo-Gerilja-lookalike-outfit:) Den forrige var helt bleika, utslitt og liten! Nye støvler, bukser, genser, vest, repell hansker, 60m tau ++ Nå er jeg klar for Badass hardcore paintball wars :) haha.. skal rapulere ned i en grotte til uka.. noen som er med!? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 MØtte på en bekjent. Nettop begynt å kjøre for tollpost! Pass opp for hu her blondina! hu nøler ikke med å presse deg av veien:) Kjører en hvit mercedes Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Hele dagen i dag har gått på å heise/montere glass på hovseter.. Jævli kremjobb i grunn..... OM DET ER 30++ !! satan så kaldt det var i dag! I går tokk jeg og tommy-G også en tur til den nye VULKAN HALLEN i maridalsveien.. for å teste ut klatreveggen:) faen merkes at det er flere år siden jeg klatra sist! slitsomt, men faen så gøy! Den easypart veggen var jo way 2 izi! men den medium veggen var jo UMULIG:) ahha! Vi hadde jo flax med at det dukka opp en gjeng dritunger som skulle tøye ut under oss:) så ut som pepperkake mennseker ovenifra:) haha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 slenger ut litt bilder fra tidlig mårralevering på komposittfabrikken i Kongsberg. skal få meg bedre cam med ut på jobb :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Fine lys Håkon A :) Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 look out for the albanian SWAT-ninja:) Gikk til innkjøp av ny Kosovo-Gerilja-lookalike-outfit:) Den forrige var helt bleika, utslitt og liten! Nye støvler, bukser, genser, vest, repell hansker, 60m tau ++ Nå er jeg klar for Badass hardcore paintball wars :) haha.. skal rapulere ned i en grotte til uka.. noen som er med!? Forbanna tulling! Gær'n kjerring! Bare å styre unna om du ser den bilen! Hahah _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 look out for the albanian SWAT-ninja:) Gikk til innkjøp av ny Kosovo-Gerilja-lookalike-outfit:) Den forrige var helt bleika, utslitt og liten! Nye støvler, bukser, genser, vest, repell hansker, 60m tau ++ Nå er jeg klar for Badass hardcore paintball wars :) haha.. skal rapulere ned i en grotte til uka.. noen som er med!? Jasså, så det var deg og mafian som var inne hos Sharif'n en tur? :P Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tallak Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 Genialt trekk av deg å legge din personlinge blogg til et bilforum Robert, så får du litt mer treff enn på en egen hjemmeside... (hvor blir det av slæddebilder av japsen?) PS: Rapell og klatring er tøft, du må test ut head-down ned i grotta! a- ¤¤!Gi GASS - ALLTID!¤¤ T A L L A K.no ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Dragon Alliance Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg