Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenk hvor rått med paint ball krig inni det store tomme psykiatriske greia der:P

jEg har spilt paintball før i et forlatt gammalt hus på bjørndal før.. det var fett. men det var lite!

vi hadde planer om å spille i gamle BAMA lagerhllen før... den som brant ned! det var utrolig stort og scary som faen

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tatt turen til den nedlagte bilfabrikken borti England tror jeg det var, der stod det masse prototyper osv fortsatt, dog blitt masse vakter der etter at mange folk har tatt turen.

Hørt en historie om dikemark, at det skal være en kjeller hvor de hadde et krematorie, hvor det gikk en tunnel et ganske langt stykke for å lede røyken vekk.

nei, Kjedelig at Norge ikke har no spess skumle steder lenger :P

e28 "m535"

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så akkurat igjennom bildene fra dikemark som Sugekopp linket til tidligere :P litt skummelt å tenke på, men det ene brevet de hadde funnet der, og tatt bildet av, var til en med nøyaktig samme navn som en lærer på barneskolen jeg gikk på, ikke nok med det, men om jeg ikke husker feil bodde han i Lier før han flyttet hit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var impreza'en vraka! Hadelandsåsen er åstedet, jeg vet ikke helt hva som gikk galt, kom et par hundre meter bak, da rdl kjørte som en tulling.

her er bilder av bilen nå :)

Imprezakrasj006.jpg

Imprezakrasj005.jpg

Imprezakrasj004.jpg

Imprezakrasj003.jpg

Imprezakrasj002.jpg

Imprezakrasj001.jpg

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår