sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 da var vingen montert igjen! ny lakkert og grejer! bare venter så jævli på de andre hjula mine. jeg er FAEN SÅ LEI AV Å VENTE!!!!!!!!!!!!!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 tror btw. jeg må løfte fronten litt igjen:!) jeg får faen ikke 2"x4" plank under en gang for å løfte bilen til jekken:) hahahaha! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Nice!, du kan det med å få kjærrene dine til å se bra ut :p To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 tror btw. jeg må løfte fronten litt igjen:!) jeg får faen ikke 2"x4" plank under en gang for å løfte bilen til jekken:) hahahaha! lag hurtigkoblinger, da napper du av fronten på 2 sek :) ser jo ut som du har det på sidene BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Moro å se at du legger så mye tid i et prosjekt. Er bestandig oppdatert når jeg er inne å ser. Om jeg liker bilen er en helt annen sak. For mye dill dall for min del, men hver sin smak :) ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Moro å se at du legger så mye tid i et prosjekt. Er bestandig oppdatert når jeg er inne å ser. Om jeg liker bilen er en helt annen sak. For mye dill dall for min del, men hver sin smak :) Hva tenker du på som dill dall da? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 :asshole: lag hurtigkoblinger, da napper du av fronten på 2 sek :) ser jo ut som du har det på sidene no sher shitlock. spiser du med gaffel? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Nice!, du kan det med å få kjærrene dine til å se bra ut :p njah, det kommer seg væffal. husk. jeg er ikke helt fornødy ennå. forrige loOken var jo braindead fiasko etter min mening ass:):dj Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 hva sher a lizzom man!? klarer du og rive løs 20" på tørr asfalt da lizzom!? 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 faen forno bønder dere er... DET ER IKKE 20! det er 18" geez.. ingen som så ironien i den jævla gangster refsa jeg kom med :) og ikke glem at dete er ikke volvo. seff slepper det:dj Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 har du nærbilde av vinga eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 samma vinga som satt på bilen før. bare lakkert og satt på originale lave fester:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 ja, men vil gjerne se hele med lakkeringa da vøttøøøø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 da aaaaaaaaaah... funker dårlig med mob. fargene fucker opp kameraen så alt blir grønt:) hahaha dritt cam Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 roberto! få sammen den jævla motoren, ellers så kan du bare gi bort bilen til meg... blei bra når det var ferdig lakkert? [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg