Joastarlet Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 det panseret var JÆVELIG gromt. dette blir helværst.. http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Dæven, gromt prosjekt! Sjeldent man ser noe med lignende satsning her. Blir brågromt å se denne på bana, spess Nordic supercar, du skal vel kanskje til Västerås i helja du da? hehe Lykke til videre og stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nydeligt prosjekt, misunner deg bilen gitt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ser du skrapet asfaltmatter, driver med det samme selv. Noen tips, hva som funker best og går fort, med vilke verktøy? Sæther'n Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Takker folkens... Joa, Thanx, jeg syns det er på tide med å lage noe selv og litt nyere enn det typiske EVO6 Wannabe carbon panseret. det er så ille oppbrukt. desutten ser slike riller mye mer aggresive ut:) Slik det ser ut nå kan det se ut til at jeg ikke rekker Nordic S-C i år. pga en del økonomi problemer. Bl.a fia godkjent bensintank og no reglement på motoren. Akkurat nå satser jeg på å få bilen ferdig til 14April. for å få bilen lisensiert i førsteomgang til drifting. Sæther, mye folk bruker TØRR-IS. Legger det nedpå og så begynne å banke løs. Jeg var så heldig at det var -20 her hos meg så det var bare å la bilen kjøle seg helt ned i garasjen, så begynne. Da bruker du bare en stor flat skrutrekker og hammer, starter i en av endene med å bare banke deg forsiktig inn under, og da løsner det flak som kan bli optil 40x40cm :;) Jeg løsna på en helt plate slik bl.a DEN VAR HEAVY:) Lykketil! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nydeligt prosjekt, misunner deg bilen gitt ;) De er jo ikke sååååååå dyre da:) Denne var jo strøken som faen da jeg kjøpte. fikk den for rett under 100k, med frakt og import mva. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Sæther, mye folk bruker TØRR-IS. Legger det nedpå og så begynne å banke løs. Jeg var så heldig at det var -20 her hos meg så det var bare å la bilen kjøle seg helt ned i garasjen, så begynne. Da bruker du bare en stor flat skrutrekker og hammer, starter i en av endene med å bare banke deg forsiktig inn under, og da løsner det flak som kan bli optil 40x40cm :;) Jeg løsna på en helt plate slik bl.a Ikke meningne å hi-jacke tråden, men det er andre måter å gjøre det på og, blant annet varmepistol eller hårføner for den fattige mann. Selv brukte jeg også hammer og skrutrekker, gikk greit det på de fleste mattene, i fjor vinter. Var kaldt nok da og. Tørris er selvfølgelig også en mulighet. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Sæther, mye folk bruker TØRR-IS. Legger det nedpå og så begynne å banke løs. Jeg var så heldig at det var -20 her hos meg så det var bare å la bilen kjøle seg helt ned i garasjen, så begynne. Jepp, har samme prob, her pluss kald garsje, så det flaker godt av, :boxing Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Tørris hjelper på. Bruke varme er ikke løsningen annet enn når den siste lille rest skal vaskes vekk :) Sugekopp! Nå som du har dratt av med min bil, når skal jeg dra av med din? :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Eirik, for å si det slik det er det DUMMESTE du kan gjøre!! Det blir det samma som å slukke brann med bensin! det blir værre. FOrdi det smelter blir klissete og ender overalt! Nedkjøling HURTIG! er det beste. da løsner limet og alt med. ingen etterbehandling. bare å børste støv og lakkere:) Sindre. TJAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!1 vel.. vi får se:) Syns du er flink nokk med din egen jeg..... HA HA HA!!!!!! BTW! om du er intressert i å lære deg å kjøre rally i helga, kan det hende at jeg får lånt meg hjul til hiluxen. da har vi vinsjebil! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hehe ;) Si ifra om du får hjul! Så skal vi ta litt rally-i-grøfta :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 håper bare tauekrokene på bila deres er sterke nokk! for vinsjen og 4x4'en gir seg ikke med det første. Jeg hekter meg selv fast til et tre og vinsjer! til et eller annet ryker hehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 For Faen!!! Jeg Vil Ha En Kos!!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 *kos* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 koz brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg