Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dæven, gromt prosjekt! Sjeldent man ser noe med lignende satsning her. Blir brågromt å se denne på bana, spess Nordic supercar, du skal vel kanskje til Västerås i helja du da? hehe Lykke til videre og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens...

 

Joa, Thanx, jeg syns det er på tide med å lage noe selv og litt nyere enn det typiske EVO6 Wannabe carbon panseret. det er så ille oppbrukt. desutten ser slike riller mye mer aggresive ut:)

 

Slik det ser ut nå kan det se ut til at jeg ikke rekker Nordic S-C i år. pga en del økonomi problemer. Bl.a fia godkjent bensintank og no reglement på motoren.

Akkurat nå satser jeg på å få bilen ferdig til 14April. for å få bilen lisensiert i førsteomgang til drifting.

 

Sæther, mye folk bruker TØRR-IS. Legger det nedpå og så begynne å banke løs.

 

Jeg var så heldig at det var -20 her hos meg så det var bare å la bilen kjøle seg helt ned i garasjen, så begynne.

 

Da bruker du bare en stor flat skrutrekker og hammer, starter i en av endene med å bare banke deg forsiktig inn under, og da løsner det flak som kan bli optil 40x40cm :;) Jeg løsna på en helt plate slik bl.a

 

DEN VAR HEAVY:)

 

Lykketil!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther, mye folk bruker TØRR-IS. Legger det nedpå og så begynne å banke løs.

 

Jeg var så heldig at det var -20 her hos meg så det var bare å la bilen kjøle seg helt ned i garasjen, så begynne.

 

Da bruker du bare en stor flat skrutrekker og hammer, starter i en av endene med å bare banke deg forsiktig inn under, og da løsner det flak som kan bli optil 40x40cm :;) Jeg løsna på en helt plate slik bl.a

 

Ikke meningne å hi-jacke tråden, men det er andre måter å gjøre det på og, blant annet varmepistol eller hårføner for den fattige mann. Selv brukte jeg også hammer og skrutrekker, gikk greit det på de fleste mattene, i fjor vinter. Var kaldt nok da og. Tørris er selvfølgelig også en mulighet.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther, mye folk bruker TØRR-IS. Legger det nedpå og så begynne å banke løs.

 

Jeg var så heldig at det var -20 her hos meg så det var bare å la bilen kjøle seg helt ned i garasjen, så begynne.

 

 

 

Jepp, har samme prob, her pluss kald garsje, så det flaker godt av, :boxing

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik, for å si det slik det er det DUMMESTE du kan gjøre!!

 

Det blir det samma som å slukke brann med bensin! det blir værre. FOrdi det smelter blir klissete og ender overalt!

 

Nedkjøling HURTIG! er det beste. da løsner limet og alt med. ingen etterbehandling. bare å børste støv og lakkere:)

 

 

Sindre. TJAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!1 vel.. vi får se:)

Syns du er flink nokk med din egen jeg..... HA HA HA!!!!!!

BTW! om du er intressert i å lære deg å kjøre rally i helga, kan det hende at jeg får lånt meg hjul til hiluxen. da har vi vinsjebil!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår