Rally Koffen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ser bra ut det her Sugekopp, nå skal jeg ærlig talt si jeg ikke har lest hele posten og jeg lurer fælt på om du skal ha samme farge eller lakkere ? skal bilen bli stappfull med vinyl og klistremerker ? Mvh Glenn-Andre :) 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 hallais. Fargen er i grunn en JÆVLI fet Lilla farge derved navnet DAMSON, på mange av bildene ser det ut som en GRELL brunfarge. Bilen skal beholde hoved farge ja, men den skal lakkeres noen nyanser mørkere.. at det bli mere mørkelilla. akkurat nå i sollys er det litt for jentete:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 gutta, når jeg skriver at jeg vil ha kos vil jeg gjerne ha det fra no babes.. ikke dere som har mere hår på kroppen enn meg:!) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 gutta, når jeg skriver at jeg vil ha kos vil jeg gjerne ha det fra no babes.. ikke dere som har mere hår på kroppen enn meg:!) Du skal ikke få noe kos fra meg i alle fall:P Men fet bil å fett prosjekt :) drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Jasså.... Sjalusi drama på gang;) Nei faen. se om jeg får gjort noe i dag! Kanskje begynne å få vaska buret så det kan lakkeres til uka! Skulle jeg egentlig ha gjort i forrige uke:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 blir bra dette her! så deg forresten i går, konge parkering med hilux`n! he he jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 haha, hvor hen da? Kjeller ved mcern der eller? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 må vel bare ta av meg hatten og si at jeg er veldig imponert... satan den vendinga alt tokk.. plutselig en søt liten scania (beste merke btw) å masse anna som sjedde.. woho! :D likte denne tråden.. å liker bilen meeeeeget godt.. blir jævlig bra! men har du noen flere bilder og info om lastebilen? :) HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Konge! Dette kaller jeg et ordentlig prosjekt! Som noen andre sa, ikke la kameraet bli kaldt, fyr ivei! :D Deinna tråen må æg bærre abboner på! - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 haha, hvor hen da? Kjeller ved mcern der eller? ja, jeg stussa litt på hvem som parkerte sånn, helt til jeg så hva som stod på siden av bilen! he he, den vekker oppsikt! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hmm... er jeg den nye REWD racing da eller!??! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hmm... er jeg den nye REWD racing da eller!??! vet ikke hva det er forkortelse for, men du har noen heftige doninger ihvertfall. jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Ruud :) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 aaah, du er nok ikke det. jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 nei seff.... Jeg er jo verdensmestern:) Mye tøffere enn ruud jeg vøtt;) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg