sugekopp Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 its aaaaaaaaall about the looks maaaaaan! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 etter nesten en time med tomgangs kjøring med stødige og fine temperarturer på både eksos, vann og olje temp, var det duket for en liten test : http://s2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/?action=view¤t=06092007.flv Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 JA!! vi er utlendinger.. vi er falie! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
masterboy Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Fifan, så fin.... focus :P fwd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 JA!! vi er utlendinger.. vi er falie! Syntes det var noe rart med lyden ja... :P Ellers så er det nice med motor som går! Hva mangler for at den skal ut og lage spor andre steder enn garasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 bakluka lakkeres i helgen, mangler baklys.. og det er vel det tror jeg?:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 dette den BS tråden alle snakker om? Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Burnout inne i garasjen ja.. den var ny! - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hadde vært kjett viss man er litt slapp på bremsen littegranne:P -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 DU må høre på kompisene din , når de sier at du brnner opp dekkan ... det er dyrt vettu! .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hehe tro meg de bremsene er sinnsvake nå ass. endelig fått lufta skikkelig.. vandriing på ca 5cm før jeg fullstendg låser hjula lett som F... og clutchen er som å tråkke i løse lufta.. veier INGENTING med den nye clutchpumpa Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 haha. Du har jo gangstervenner jo! foshoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 lol, jah skikklig Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 lol, jah skikklig Tok deg i hånda, særiøst bra kiz, sa de sikkert på et annet språk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 haha, nei han ene er faktisk opgitt over hvor mye faenskap jeg gjør med bil. hvor mye penger jeg bruker på bil. og i tilegg burner opp nye 18" :) ha ha Han forstår ikke hvordan det er å være bilentusiast:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg