Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

IKKE FAEN! den bilen skal kjøres uten framfanger KUN den første turen jeg skal ut å bli kjent med bilen!

Jeg kjører ikke uten hverken front eller bakfanger. bare så det er sagt. ja den ser kjempelav ut nå, men kun fordi bilen er i et høl i grusen.

ellers er det 2" fra bakke og opp, fordi jeg akkurat kan kjøre over en 2"x4":)

Lyktene er ferdig lakkert forran, markerings lysa er ferdig tørka. lakkeres i morgen. lakka NETTOP baklysa mine. de er tørka til i morgen. 2 lag med fyller er nå sprøyta på bakluka, da jeg fikk den tilbake fra oppretting, siste laget i morgen, så skal dette tørke et døgn, og så skal bakluka lakkeres på søndag.. og vingen monteres!

Raphael ringte i dag og mente at dekalene var ferdig designet! Skal se på dem i morgen. om alt er bra og som planlagt printes de. og monteres til uka :)

Nå klør det som F i ræva om å få voldta den bilen til siste vers før snøen kommer:) :) :) he he

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja. det er forresten Lykte spray på sprayboks..

Svart transparent beregnet til glassog lykter:)

STRØKEN finish! Du vasker bare lysa dine med AVFETTING som man bruker før lakkering, og sørg for å lakke i et støvfritt rom!

Påfør tynne strøk til du er fornøyd la det tørke.

sørg for å ha lyktene side som side når du lakkerere så det ikkeblir nyanse forsjell på dem :)! dumt om ene lykta er mørkere enn andre:!) heh e

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti hælvete.. Den var lav!

Syntes frontfangeren har skalla av litt lakk alt jeg.

Stemmer det. Fangern satt på da jeg skulle dytte den inn for halvannen uke siden inn i garasjen. der er det høy overgang. jeg og kompis dytta alt vi kunne. hørte bare det knasa som f:)

Men who gives a shit:) finnes sparkel gjør det ikke?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags merke er den lakken du brukte på lyktene, og hvor er den kjøpt? Så jævlig bra ut! Må nesten ha sånn jeg og!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo neste synd å ødelegge bilen. Den er jo såpass strøken og gjennomført.

Men hvem gi vel faen... Bare kjør så glassfiberen spruter

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, faen det blir mere modifiserig på framfangern, den var så lav at jeg faen ikke kom meg ut av gårsplassen ut på veien... og det er ikke høyt en gang:)

Skrapa litt an man si:) haha

08092007005.jpg?t=1189328555

Baklysa lakkert og montert, og lakkert bakluke!

08092007004.jpg?t=1189328552

Grillen lakkert!

08092007007.jpg?t=1189328651

Også måtte jeg varme dekka mine for en kompis!

http://s2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/?action=view&current=MOV00006.flv

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår