Reodor F Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Jeg liker jo ikke å gi deg rett i noe som helst sugekopp, men de høla i panseret ditt er jævlig tøffe. Hadde det ikke vært for at jeg bygger sleeper så kunne jeg tenkt meg noe liknende selv :) __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hehe takk takk:) alltids ok at folk fra en annen verden liker prosjekta Mine:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 dæææææææææven SJÅ så mange stjerner jeg har fått'a? Jøss. hva faen skjer med verden. ikke bare at dere liker det jeg holder på med, men jaggu saklig tone på prosjektet også:) haha Jeg blir rørt..... bare nesten så jeg blir klam i buksa! Og for det... Skal jeg oppdatere litt !! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 innerst inne er vi glade i deg vettu pus ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 jasså? når skal du begynne å vise at du er glad i meg? jeg er nydusjet og glattbarbert. så det er bare å ta et godt tak og polere i vei stanga!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 ;) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 dette blir bra. god aktivitet her og fremgang. håper du ikke gjør den samme blemma som meg og skryr fra hverandre og stopper...hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 har jeg noen gang gitt meg før jeg er ferdig?. nææææææææææææææææææææææææ Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 har jeg noen gang gitt meg før jeg er ferdig?. nææææææææææææææææææææææææ sant det, du pleier å hale i land det du driver med. blir gøy å se deg rundt en trestamme til våren :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 dette blir fett du, blir tøft å se den til våren;) -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 håper jeg faen meg.. leker ikke butikk:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 i tilegg har jeg fått testa luxen for første gang på snø i helgen;) fy faen det var rått! http://video.google.com/videoplay?docid=-4339415161988063776&hl=en Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 grei forsering av rundkjøring det der :D prosjektet ditt ser bra ut, med fremgang over gjennomsnittet av prosjektene her på forumet :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 vel. akkurat nå er jeg sånn ca 120.000kr i underskudd:) ellers hadde denn lille hora vært ferdig på en uke:) he he men jeg lover å få den ferdig på startstreken til 14 aprl Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guffen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Det må jeg si.... du har et jævla godt driv i proskjektet... Kommer til å funke bra dette... - Opel Vivaro - Nissan S13 Silvia - Toyota Hiace (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg