Ghost. Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 uff... ikke bra .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 på mila ja.. men da kjører du sikkert i 30KM/t:)Prezan går fortere.. så kanskje du holder følge med nissen:!) hehehe aldri sagt at volvoen er raskere en prezaen. nissanen er raskere en begge! skal vi kjøre bakvegen til ingerstrand? ( om enebakk ) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Nå er det på tide at du tar bilen i bruk, rdl. Så slipper du få jhwh-stempelet på deg :D -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 døh.. jeg bruker det jeg HAR jeg...! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Nå er det på tide at du tar bilen i bruk, rdl. Så slipper du få jhwh-stempelet på deg :D hadde du sett hvordan robert brukte prezaen i går så hadde du redigert posten din [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 jeg kommer A L D R I til å få et Jhwh (jay) stempel. så fuck that! Til den tid du har kjent meg, er det nesten litt frekt av deg å si noe slikt! det er det samma som fortelle den hora i klassen som knuller og tjener mest penger at hu er den minst ettertraktede... Thats wrong maaaaaan.. just wrong! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hva traff den RX7en? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 jeg kommer A L D R I til å få et Jhwh (jay) stempel. så fuck that! Til den tid du har kjent meg, er det nesten litt frekt av deg å si noe slikt! det er det samma som fortelle den hora i klassen som knuller og tjener mest penger at hu er den minst ettertraktede... Thats wrong maaaaaan.. just wrong! Fy faen det må ha vært surt å smelle den RX7en, den så jo strøken ut! Btw, hva er "JHWH" ? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Hva traff den RX7en? En stubbe ser det ut som Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 nå er dekalene ferdige... monteringa fra nå av! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 jeg kommer A L D R I til å få et Jhwh (jay) stempel. så fuck that! Til den tid du har kjent meg, er det nesten litt frekt av deg å si noe slikt! det er det samma som fortelle den hora i klassen som knuller og tjener mest penger at hu er den minst ettertraktede... Thats wrong maaaaaan.. just wrong! Haha, var ikke meningen å såre følelsene dine! Tenkte bare prøve fyre deg opp nok til at du tok deg en tur oppover for å irettesette meg litt :D -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 haha, jøde!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 Haha, jeg kommer til å brenne langt og lenge i helvete for dette as.. men.. Jeg kommer faktisk til å ha Bilforumet.no på på bilen min med sponsorne!! hahah! omfg! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 kl er nå 02:45 og vi er akkurat ferdig med HØYRE siden:) nå begynner venstre! 3 jævla layers med folie + sponsorer.. GEEZ this shit takes time! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Begynner å se bra ut jo =D gleder meg til å se på ingierstrand imorgen om jeg rekker... Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg