ford'n Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 det er det som er så kult! det enkle er ofte det beste! ikke alltid.. desverre... :biker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 folk skjønner seg ikke på ting når de ikke har sett det på filmer som the fast and the furious vettu robert....skummelt å gå utenfor boksen... Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Likte bilen din bedre før Fast And The Furious dekalene :) Spesielt felgene passer bra til bilens farge.. Og de sota lyktene.. MEN, når skal du får deg sideruter da? Er jo fucked hvis det kommer regn og du ligger i fint driv på E18/E6 :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 folk skjønner seg ikke på ting når de ikke har sett det på filmer som the fast and the furious vettu robert....skummelt å gå utenfor boksen... nå er det vel akkurat det da! at bilen hans ser ut som en dårlig fnf kopi med de dekalene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ikke akkurat spør du meg...MYE mer skrikende og simple dekaler spør du meg men pottit potet synes det ser bra ut jeg;D Skrikende er fint det og passer føreren bra spør du meg ;D Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 sugekopp skal lansere sin egen sang. her er ett lite eksempel:disco jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 For det første... så skrives navnet mitt med S... ikke Z... Dessuten: Ble medlem: 29.03.02 På tide å drikke varm melk og legge seg... er barnehage imorgen... JA mr aZim du skal få melk ja!!? :yummy: :jerkoff: .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 nå er det vel akkurat det da! at bilen hans ser ut som en dårlig fnf kopi med de dekalene!! bildene lyver mye, dekalene passer PERFEKT! var i tvil selv før jeg satt de på, men er ikke i tvil nå, de er SKAM fete! sideruter kommer, løken klaget på vannsprut inn i bilen når han testet den på Gardermoen i dag. Fuck 2f2f greiene, dette er ikke noe sånt crap! Dekalene har ingeting med F&F å gjøre rull inn! Dere synes jo VÅ sin supra er såååååååååååååååå uberfet! Klag til han! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Vi sleit litt med bakluka i dag på imprezan, så hva skjer om man lar en Østeuropeer krabbe inn gjennom baksetet? Han leker med kjeglene! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Men helt seriøst. Jeg kunne faktisk ikke brydd meg mindre om hva folk måtte mene om akkurat dekalene.. Jeg har sagt før hvorfor jeg har dem! Nr1. Beskyttelse rundt skjerma pga dekkrester og skader Nr2. Det synes på bilen, Poenget er at den blir lagt merke til Nr3. Dekke over dårlig lakk jobb på dørene! I dag var jeg uheldig og gikk sidelengs i autovernet på gardermoen i samtlige 60KM/T etter planing og flaxa var pra hakk i fram og bakfelg og en liten rift i dekalene! Hadde jeg ikke hatt dem, hadde jeg måttet hel lakkere siden min! Vi snakker ikke om flekking nei! Faktisk hel lakkering pga nyansen på fargen! Men om vi tar f.eks noen biler da. som faktisk HAR mye dekaler. Hvorfor syter dere ikke på dem!? SOllien sin S14 REM s14 Kenneth moen sin Driftfun Skrenseklubben ++++++ og gjerne da de her super rånerne som kjører med 50 diverse logoer av deler de har montert på bilen sin. Hvor dett er ikke det at bilen ser ut som dele lista til mekonomen. Kom med no konkret hvorfor den absolutt ser så ille ut og hvorfor akkurat MIN ser mere F&F ut enn noen andre...?! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 RDL får vel det han vil, oppmerksomhet :) Tøft og spesielt, artig at du går egne veier og gir faen i andres meninger :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Men om vi tar f.eks noen biler da. som faktisk HAR mye dekaler. Hvorfor syter dere ikke på dem!? Fordi de decalene ser bra ut. Decalene på din ser bare helt jævlige ut :D - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU må ha røyka MYE!!!! HASJ før du skrev det der! DEFINER jævlige... komigjen du ser dette ut i fra bilder og påstår at fargene ikke passer. Har du sett den live? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg