Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

Vel det er enkle former, ser ut som en 5 åring har lagd dem. Sponsorlogoen er vanskelige og se pga at de ligger oppå det grønne, sponsorlogoene burde vært langs kanalen eller et sted de er lettere å lese.. eller i en annen farge.

Sier ikke at fargevalget er feil, en driftingbil skal ha litt skrikende farger, jeg sier bare at det ser jævlig ut.

Er ikke jeg som har røyka hasj det er vel du som har fått litt for mye løsemidler opp i nesebora.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var det noe tørt i løpet av dagen idag på gardermoen eller regnet det hele tiden?

Fikk du svidd dekk der?

Heldig med autovernet da, at ikke bilen ble skakk og ødelagt...

Bra du får brukt den nå etter mye jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på de to bila her a?

De er begge biler, men en av dem er stygg, og den andre er ganske grei ikke sant? Det samme er det med dekoren på din bil sammenligned med de andre bilene:

daewoo_matiz_flirt_special_edition_2004_01_m.jpg

tvr.jpg

Forskjellen på din dekor og dekoren på enkelte av bilene på bildene er at den svarte og grønne dekoren er for stor, og for lite detaljert. Fargen passer også veldig dårlig med teksten som delvis er over dekoren.

Her er fargen på bil + dekor + sponsor ganske snille med øyet, og det ser bra ut..

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1363&g2_serialNumber=2

Det samme her: Rødt hvitt og blått. All tekst er lett å lese, selv om jeg personlig syns at teksten REM godt kunne vært fjernet, eller gjort mindre og flyttet.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1626&g2_serialNumber=2

Her er samme "feil" gjort som på din bil. Dekoren er for lite detaljert, for stor og enkelt lagd. Jeg kan tegne den dekoren der på 1 minutt. Det samme kan jeg med dekoren du har på din bil.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=711&g2_serialNumber=2

Her syns jeg fargevalg med tanke på bil og dekor ser bra ut, men den blåe teksten passer dårlig. Det ville sett bedre ut om teksten hadde en annen farge, gjerne lysere i fargen og.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=385&g2_serialNumber=2

Slik skal bildekor se ut! designet er komplisert, fargevalget er helt suverent. Ikke noe skjærende fargekombinasjoner. Se å lær!

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=415&g2_serialNumber=2

Igjen komplisert design, gode farger på dekoren.. litt synd at bilen er svart egentlig. Den skulle vært hellakkert i en annen farge før dekoren ble satt på.

Godt nok svar?

Jeg sa forsåvidt aldri at dekoren på alle andre biler var så jævlig bra heller :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på de to bila her a?

De er begge biler, men en av dem er stygg, og den andre er ganske grei ikke sant? Det samme er det med dekoren på din bil sammenligned med de andre bilene:

daewoo_matiz_flirt_special_edition_2004_01_m.jpg

tvr.jpg

Forskjellen på din dekor og dekoren på enkelte av bilene på bildene er at den svarte og grønne dekoren er for stor, og for lite detaljert. Fargen passer også veldig dårlig med teksten som delvis er over dekoren.

Her er fargen på bil + dekor + sponsor ganske snille med øyet, og det ser bra ut..

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1363&g2_serialNumber=2

Det samme her: Rødt hvitt og blått. All tekst er lett å lese, selv om jeg personlig syns at teksten REM godt kunne vært fjernet, eller gjort mindre og flyttet.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1626&g2_serialNumber=2

Her er samme "feil" gjort som på din bil. Dekoren er for lite detaljert, for stor og enkelt lagd. Jeg kan tegne den dekoren der på 1 minutt. Det samme kan jeg med dekoren du har på din bil.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=711&g2_serialNumber=2

Her syns jeg fargevalg med tanke på bil og dekor ser bra ut, men den blåe teksten passer dårlig. Det ville sett bedre ut om teksten hadde en annen farge, gjerne lysere i fargen og.

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=385&g2_serialNumber=2

Slik skal bildekor se ut! designet er komplisert, fargevalget er helt suverent. Ikke noe skjærende fargekombinasjoner. Se å lær!

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=415&g2_serialNumber=2

Igjen komplisert design, gode farger på dekoren.. litt synd at bilen er svart egentlig. Den skulle vært hellakkert i en annen farge før dekoren ble satt på.

Godt nok svar?

Jeg sa forsåvidt aldri at dekoren på alle andre biler var så jævlig bra heller :)

Jaja trailerqueen.

Om du synes at Sollien sin bil har BRA fargevalg og ser suverent ut må du være høy på noe dårlige kroniske stoffer

ikke øyeskjærende..! Sa ikke du nettop i sta at fargene SKULLE være skrikende på en drifte bil!?..

Dette er bare tull.. du går rundt om deg selv

du klarer faen ikke en gang å forklare på en onkli måte grunnen til at min ser såååååååååå mye dårligere ut en det andre.. min ser MINST rotete ut!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH det der må være ÅRETS bullshitt!

Det har ingenting med MEG å gjøre.. Temaet er bilen!

Jupp..

Sugekopp's: Prosjekt og BS-tråd

Syntes tråden begynte å bli ALT for særiøs...:chicken: :ass:

Har Allerede dekket prosjekt biten med å si at bilen er fin...*host*

*edit* synd at du ikke klarte å holde kontroll på bilen,

men bra at den,eller du ikke ble mos.

08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt seriøst.. Har du tegnet dekoren din selv i paint?

Jeg er ikke imot å gjøre noe nytt, så jeg synes du har gjort

en enestående jobb værtfall ;)

Seff har jeg det.. Hvorfor faen skal jeg gidde å bruke tid på noe slikt

her har du bildet jeg lagde i. Ikke PHOTOSHOP... men PAINTSHOP!

dekal.jpg

tokk meg 5 lusne minutter!

Det som plager meg mest er jo at meste parten her bare er tatere som ikke har en dritt selv å stille opp med som driver å kjeppjager meg!

Hadde dette vært hvem som helst andre så hadde jo dekalene vært TOPPER uten like!.

Dette er patetisk! la meg nå få lov til å bruke opp denne jævla bilen mens dere sitter hjemme på ræva og drømmer om å bytte senkefjærer og neonlys på bila deres!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår