sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Linjer, flyt, fargevalg, komposisjon og helhet, for å nevne noe :) Eh?.. hvor er det mine såkalte LINJER ble av? har da ingen avbrekk! det er helhet i bilen, det blir ikke avrbutt av cheape tribals og annet dilldass og det er ryddig! Du ser at du går om deg selv nå gjør du ikke?! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 momo er bare pissed for han har innsett at 740 suger til drifting.. Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Hvor mye kosta det deg for dekaren...? http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 linjeflyt er noe du mangler i dekoren din. dekoren din består av masse skarpevinkler som ikke har noe med designet på bilen å gjøre. det blir bare rot! hvis jeg derimot hadde spist sopp som vokser på kirkegården på eidsvol så kunne jeg kansje sagt at det var fin linjeflyt i den dekoren.:pimp jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Dekalene kan jeg bare si ville i grunn kosta 7-8.000kr inkl montering. Vi var 2 og holdt på i 5 timer på natta.. det er ekstra betalen ting til raph. Jeg hakke betalt en fjerde-del. men det har noe med litt avtaler å gjøre. Momo er nok irritertert på noe ja Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 linjeflyt er noe du mangler i dekoren din. dekoren din består av masse skarpevinkler som ikke har noe med designet på bilen å gjøre. det blir bare rot! hvis jeg derimot hadde spist sopp som vokser på kirkegården på eidsvol så kunne jeg kansje sagt at det var fin linjeflyt i den dekoren.:pimp Altså. unskyld at jeg spør, men hvordan faen kan du påstå det der!? visst faen er det LINJE flyt! jeg har 3 layers, svart en grønn. som går fra nesa til ræva! ingenting bryter inn! så du mener at tribals fordelt på bak og for skjermer og gjerne midt på bilen, i tilegg til masse stygge logoer og tekst og annet driiiit kasta midt på ser bedre ut!? Da skjønner ikke jeg hva du egentlig ser etter! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Altså. unskyld at jeg spør, men hvordan faen kan du påstå det der!? visst faen er det LINJE flyt! jeg har 3 layers, svart en grønn. som går fra nesa til ræva! ingenting bryter inn! så du mener at tribals fordelt på bak og for skjermer og gjerne midt på bilen, i tilegg til masse stygge logoer og tekst og annet driiiit kasta midt på ser bedre ut!? Da skjønner ikke jeg hva du egentlig ser etter! å ha dekor som kun går langs siden på bilen kan bli feil i følge min mening. men det er takk og lov ikke bilen min! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Bilen der ser ut som en blanding av blomstrer, engler og gårsdagens fyll... Bilen til sugekopp ble helt grei da. At han går den veien og bruker 2 farger som ikke passer sammen (Tenker på grønt og oransje) og mikser dem med littegranne svart så ble det rått igrunn. Sier ikke at bilen din er det råeste jeg har sett, men det er noe av det råeste jeg har sett i det siste Reklamen har han fått på på en jevlig fin måte.. Pent og ryddig etterhverandre på en linje så det går ann å lese alt uten å være usikker på; "Las jeg ikke den i stad?" De fleste driftebilene i dag klistrer man på noe merkverdige former med 1 eller ALTFOR mange farger og hiver på tekst her og der som faen ikke passer inn i det heletatt. Rå bil sugekopp! ;) '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Takk:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Bilen der ser ut som en blanding av blomstrer, engler og gårsdagens fyll... Det som kom opp etter gårsdagens fyll i allefall... Dekoren til Sugekopp er enkel,har et formål og tar seg j****g godt ut egentlig... Virker som alle disse driftebilene egentlig har en konkurranse som går ut på å overgå hverandre i grell dekor og mest mulig sponsornavn klistret oppå hverandre??! Er ikke dekaler jeg vil se når bilene er på banen..... Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Det som kom opp etter gårsdagens fyll i allefall... Fargemessig ja :P Men tenkte mer på rotet med dekalene jeg sammenligna med rotet i huset festen var i '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 ;) mi happi! *dette varmer mitt hjerte* bare synd at bilen skal få gjennomgå mye pining gjennom ukene fremover til snøen kommer:) bare få bytta clutch.. Alt virker til å funker som faen nå! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Bilen ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilde! Sugekopp klarte da iallefall å montere folien riktig vei slik att han slapp å få trendy speilvendt-skrift på bilen sin! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 hehe.. det nekta jeg å ha:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Jaja trailerqueen. Om du synes at Sollien sin bil har BRA fargevalg og ser suverent ut må du være høy på noe dårlige kroniske stoffer ikke øyeskjærende..! Sa ikke du nettop i sta at fargene SKULLE være skrikende på en drifte bil!?.. Dette er bare tull.. du går rundt om deg selv du klarer faen ikke en gang å forklare på en onkli måte grunnen til at min ser såååååååååå mye dårligere ut en det andre.. min ser MINST rotete ut! Det er går ann å ha to skrikende farger som passer bra sammen, og det går ann å ha to skrikende farger som IKKE passer sammen. Jau designet på Sollien er ganske rotete, det er jeg enig i. Men din dekor er for enkel. Rotete / komplisert / detaljer kall det hva man vil.. den er godt designet.. momo er bare pissed for han har innsett at 740 suger til drifting.. Jepp 740 suger til drifting.. det skal MYE til for å få det til å funke. Det enkle er å kjøpe en S13 eller S14 og handle noen bolton deler og ut å tut å kjør. Jeg velger å ikke gå the easy way, og forsåvidt mener jeg at det er bra at noen gjør det. Egne løsninger > bolt-on Jeg har forsåvidt også rett til mine meninger, og å ytre de. RDL ba om mer grundig begrunnelse for hvorfor jeg mener det jeg mener og det har jeg gjort så godt jeg kan i min forrige post. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg