Pedal to the metal Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 du kan måke oppkjørelsen min om vinteren med den fangern robert, 50 kr og sixpack i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 jhahahahah sug'a! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Hva med litt borrelås i tillegg? Bare sånn for å være helt sikker på att det sitter! babyhmm? :aug: _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 I dag har det vært en spennende dag! Først møter jeg på VAILENT på forumet her:) som da kjører for samma sentral som meg i en puslete volvo logofisert renault lastebil Etterpå møter jeg på HÅKON_A på forumet her. som shauer paller nede ved oslo city:) dette bildet tokk vi å sendte til vailent.. Men hvor pokker kom han kukken i midten fra?! Rett etter fikk jeg den slækkeste og råeste jobben man kan ha! Sitte på Lastebil taket, sole seg og styre krana mens jeg monterer glassruter til no danse-podium nede i spikersuppa! Rett etter dukket IGJEN håkon_a opp og Bamsemoms på forumet her. så tokk vi en godt betalt lunsj på hard rock cafe! SPennende dag:) som vanlig! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 hvem er han javli kule fyren i bagrunnen ? :D .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 En kukk ifølge robert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 sier negeren med BMW Du tok ikke spøken du? Etter å ha sett bilde av deg lenger ned i denne tråden, ser jeg ikke noe poeng i å kalle deg tilbake! - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espn.. Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 NEI! det går ikke an å brette et Standarisert A4 ark mere en 7 ganger uten å jukse med hjelpe midler! Dette kan du prøve selv! Dette gjelder vel alle størrelser eller? Samme om man har A1 eller A8.. Og er det ikke 6 ganger som er maksimalt? E. Heimdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Så jeg deg i dag? rundt 4 tiden i rushtrafikken ut av oslo i en sort impreza med hvite felger? fin bil isåfall :) 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 hehe, nå ser den sliten ut:) jeg vaska den første gang i igjen foregåres etter 5 uker md MYE støv.. felga er omtrent ikk ehvite lenngr:) Bilen skal lakkes før vintern, ny girkasse nye felger;) så til da gir jeg faenn:) heheheh Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Du tok ikke spøken du?Etter å ha sett bilde av deg lenger ned i denne tråden, ser jeg ikke noe poeng i å kalle deg tilbake! og hvem sa at jeg var så alvårlig ?:drunk: og bilde av MEG? haha er du sikker på det :D .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Alvorlig :) ikke med Å.. ola nordmann! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 min navn ar ike ola normann jaj hete shekim jusuf azim fra bujada jaj har 7 barn 5 koner og 3 kjarester og jaj liker kylling og ris .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 ikke mobb kylling å ris! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 CHICK'N'Rice Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg