Pedal to the metal Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 jhahahahah sug'a! Var det et nei? :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hva skjer med Scaniaen da Robert? Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 lakkerer du sjøl Robert? mye tar du for hellakkering?^^ -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Jeg lakkerer selv ja.. Lakker ikke for andre desverre da jeg ikke vil påta meg noe som helst ansvar OVERHODET for hvordan resultatet vil bli. Kun hobby basis for mine egne biler desverre! Scanian er solgt for snart 4 mnd siden. Jeg strøk jo løyve eksamen.. neste er ikke før slutten av sept. å avbetale 23.000kr i mnd siden mai til NÅ er ike butikk på en bil som MÅ kjøre inn 100.000kr ++ i mnd:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Ellers da jenter;) hva skjer? Noen som har klart å brette et A4 ark mere en 7 ganger her eller:) hahah.. lykketil! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 JO FAEN! jeg opdaget en ting! Jævla invalide klarlakken jeg har brukt på bilen min er jo HELT på trynet! Vet ikke hva som har skjedd men tror at herderen ikke er riktig! Den har begynt å flasse av ved innerskjærme der sterk vannsprut har stått fra hjula! desutten så skulle jeg fixe skadene på skjermen der jeg traff autovernet, der jeg peller av dekaler følger faen meg klarlakken etter... OMG! Så jeg har måttet skjære til med kniv for å ikke dra med meg mere enn nødvendig av klarlakk, og en ny grønn stripe kommer på bilen på mandag! så er bilen som ny igjen bortsett fra bakfelgen som fikk seg en smell! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Jeg lakkerer selv ja.. Lakker ikke for andre desverre da jeg ikke vil påta meg noe som helst ansvar OVERHODET for hvordan resultatet vil bli. Kun hobby basis for mine egne biler desverre! Scanian er solgt for snart 4 mnd siden. Jeg strøk jo løyve eksamen.. neste er ikke før slutten av sept. å avbetale 23.000kr i mnd siden mai til NÅ er ike butikk på en bil som MÅ kjøre inn 100.000kr ++ i mnd:) åja:) hmm, men viss du ikke tar ansvar,, så kan du gjør det gratis da?:) jeg betaler lakk og sånn.. og du kan få reklame på bilen?:) men dine biler har da sett ut som det har blitt greit på:) -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 åja:)hmm, men viss du ikke tar ansvar,, så kan du gjør det gratis da?:) jeg betaler lakk og sånn.. og du kan få reklame på bilen?:) men dine biler har da sett ut som det har blitt greit på:) Joa, ble bra nokk som RACE FINISH. Men det er faen så mye jobb! jeg må pendle til lakkboksen i skI! forarbeidet på bilen etc etc.! Mye jobb for ingenting! hakke tid til det heller! bakluka lakka jeg i garasjen fordi jeg rett og slett ikke GIDDER å reise helt ut dit for ingenting! skader jo halve lakken under transporten hjem igjen anyway:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Scanian er solgt for snart 4 mnd siden.Jeg strøk jo løyve eksamen.. neste er ikke før slutten av sept. å avbetale 23.000kr i mnd siden mai til NÅ er ike butikk på en bil som MÅ kjøre inn 100.000kr ++ i mnd:) er det SÅ jævla stor butikk å kjøre lastebil?? eget firma da eller? folk som er ansatt i firma å kjører med firma bil tjener jo ikke en dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 er det SÅ jævla stor butikk å kjøre lastebil?? eget firma da eller? folk som er ansatt i firma å kjører med firma bil tjener jo ikke en dritt! Hva vet du om det ????? BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 du vet å svare for deg sugekopp, døds tidi å lese svarene du gir til de som kverulerer, mata bil du har, alle drifte biler skal være knæsj i fargene...stå på , feita prosjekt du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Hva vet du om det ????? ehm har kamerater som kjører lastebil/trailer/vogntog what eva som tjener dass. dvs under 20k i mnd utbetalt.. å hvis ikke det er dårlig iforhold til hva sugekopp her nevner så veit ikke jeg?? skjønner at det er forsjell på å kjøre med egen bil enn å kjøre med firma bil.. men sååå stor forsjell hadde jeg ikke trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Vet at du har laget mye rare filmer, men er dette deg sugekopp? http://www.youtube.com/watch?v=zErzKXOIOGM&mode=related&search= må være noen år siden i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 og hvem sa at jeg var så alvårlig ?:drunk: og bilde av MEG? haha er du sikker på det :D Hvem vet hvem som er alvorlig. Ja, bildet av deg. - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg