Ghost. Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 du er flik hvis du har bilde av ghost =] men DOOOO!! ROOOONKA MEG DOO!!! .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Var du innom torshov idag Sugekopp ? Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Vet at du har laget mye rare filmer, men er dette deg sugekopp? http://www.youtube.com/watch?v=zErzKXOIOGM&mode=related&search= må være noen år siden i såfall haha :D, seriøst? Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Vet at du har laget mye rare filmer, men er dette deg sugekopp? http://www.youtube.com/watch?v=zErzKXOIOGM&mode=related&search= må være noen år siden i såfall Ser ut som han og det er lite å gjøre på jessheim så kunne vært... Men jeg tror ikke at det er ørken og div på jessheim så tviler... Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 tviler på at det er han jeg og :)... Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 jeg vet ikke, er jo derfor jeg spørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det der er nokk ikke meg nei:) CH88, vel. det er butikk i å kjøre lastebil så lenge man sitter igjen med noe til overs. Du kan jo enkelt ta et regnestykke! Bilen min ville kosta 640KR/T å leie for en kunde. Dette kan du da gange med minimum 8 timer daglig! så har du slutt resultatet i mnd! Men så kommer da momsen, skatt, diesel utgifter etc, Forrige jobben jeg hadde som ansatt hadde jeg 220KR/T Som ansatt Og gjerne går det i mye mere timer daglig enn som så når man er selvstendig! I dag kjører jeg kranbil for et annet firma som ansatt hos dem. så nå er jeg tilbake igjen på 180-190kr/t til meg selv. - skatt. men ingen utgifter på bil! Pleide å sitte igjen med UTBETALT på rundt 13-14.000kr hver aandre uke. dvs ca 26.000kr utbetalt i snitt i mnd. :) Så ja det er butikk! men dette gjelder da kranbil! Vi har mye bedre betalt enn å shaue paller i vogntog for å ikke nevne en langt mer spennende jobb:) KVERNA, var ikke på thorsov i går nei;) var hjemme og vaska den rustne volvoen og smørte krana! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Fant denne! http://video.google.com/videoplay?docid=2383871361493505481 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 WAAWAAWEEEEEWAAAAA!! kooosy film =] btw najs "drifting" :) .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Så ja det er butikk! men dette gjelder da kranbil! Vi har mye bedre betalt enn å shaue paller i vogntog for å ikke nevne en langt mer spennende jobb:) skjønner skjønner :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 ulempen er jo at jeg kun måtte kjøre 1 giret:) men igjen mere morro å kjøre rundt den stolpene og det ene heva kumlokket på plassen enn å spine pirriser og slegge ræva rundt:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Nå er forresten http://www.sperra.no oppe å går.. Blir lagt opp en del saker og ting i løpet av dagen i dag!:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hva som gikk te hedn på den filmen du linka til ? Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hva skjedde på slutten av filmen? bare skade på fangern eller? ikke noe på understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 haha. veit. står i garasje nå da. var bare midlertidig.. også ern ikke så lekker å se på enda så da vare greit bilde å bruke :D edit: mente ikke at jeg tjente så jævla bra altså hvis det var det du sikta til :P mere det at... når kamerater a meg får utbetalt 17k i mnd for å kjøre lastebil, å sugekopp snakker om oppi 100k.. så begynner man å lure litt .. skjønner?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg