Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet at du har laget mye rare filmer, men er dette deg sugekopp?

 

http://www.youtube.com/watch?v=zErzKXOIOGM&mode=related&search=

 

må være noen år siden i såfall

 

Ser ut som han og det er lite å gjøre på jessheim så kunne vært... Men jeg tror ikke at det er ørken og div på jessheim så tviler...

Volvo 940Turbo Classic 1997

[X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981

[X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er nokk ikke meg nei:)

 

 

CH88, vel. det er butikk i å kjøre lastebil så lenge man sitter igjen med noe til overs.

Du kan jo enkelt ta et regnestykke! Bilen min ville kosta 640KR/T å leie for en kunde.

Dette kan du da gange med minimum 8 timer daglig! så har du slutt resultatet i mnd!

Men så kommer da momsen, skatt, diesel utgifter etc,

 

Forrige jobben jeg hadde som ansatt hadde jeg 220KR/T

Som ansatt

 

Og gjerne går det i mye mere timer daglig enn som så når man er selvstendig!

I dag kjører jeg kranbil for et annet firma som ansatt hos dem. så nå er jeg tilbake igjen på 180-190kr/t til meg selv.

- skatt. men ingen utgifter på bil!

 

Pleide å sitte igjen med UTBETALT på rundt 13-14.000kr hver aandre uke.

dvs ca 26.000kr utbetalt i snitt i mnd. :)

 

Så ja det er butikk! men dette gjelder da kranbil! Vi har mye bedre betalt enn å shaue paller i vogntog for å ikke nevne en langt mer spennende jobb:)

 

 

 

KVERNA, var ikke på thorsov i går nei;) var hjemme og vaska den rustne volvoen og smørte krana!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha. veit. står i garasje nå da. var bare midlertidig.. også ern ikke så lekker å se på enda så da vare greit bilde å bruke :D

 

edit: mente ikke at jeg tjente så jævla bra altså hvis det var det du sikta til :P mere det at... når kamerater a meg får utbetalt 17k i mnd for å kjøre lastebil, å sugekopp snakker om oppi 100k.. så begynner man å lure litt .. skjønner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår