Kverna Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hva skjedde på slutten av filmen? bare skade på fangern eller? ikke noe på understellet? En pose(!?) som var tredd over der blowoff ventilen skal sitte som blåste av. Mener jeg. RDL: Hehe du fant filmen min ja :) Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 haha. veit. står i garasje nå da. var bare midlertidig.. også ern ikke så lekker å se på enda så da vare greit bilde å bruke :D edit: mente ikke at jeg tjente så jævla bra altså hvis det var det du sikta til :P mere det at... når kamerater a meg får utbetalt 17k i mnd for å kjøre lastebil, å sugekopp snakker om oppi 100k.. så begynner man å lure litt .. skjønner?? Han sa at en kranbil på den str kjører inn ca 100k i mnd. Det betyr ikke at man har 100k i mndlønn vet du. Bilen kjører inn like mye selv om det er du som eier den eller at du kjører for et firma. Og ta sugekopp sitt eks, firmaet hans gir han 180-190kr/timen, og han jobber 8 timer hver dag, da kan du jo bare regne at det ikke blir 17k Men hvorfor prater vi om dette egentlig ? Helt uvesentlig for andre hva sugekopp tjener på lastebil kjøringa si BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Det er også en smule dyrere å drifte en lastebil enn en personbil. Er det mye bedre betalt å jobbe på kranbil enn vanlig pallesjauing? Kanskje jeg skal ta krankurset i tillegg, når jeg driver å tar C og CE lappen. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 nettop! det som er mest vesentlig er hva jeg tar betalt for en Blowjob + svelg!... dette er kvalitets varer gutta! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 En pose(!?) som var tredd over der blowoff ventilen skal sitte som blåste av. Mener jeg. RDL: Hehe du fant filmen min ja :) Hehe, stemmer! Den midlertidige patenten med å blende utgangen funka ræva:) ahah! Den plasten dere ser er Mcern brett:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 HA HA HA HA ! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 en dine bekjente ? haha javli tidi SÅ du den hunden haha!:heyyou: .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 haha stakkarn ser ut som en fyra albaner vøtt.. ha ha ! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Klasikker! http://www.youtube.com/watch?v=EMzoBkaFxh4 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Noen her som prata om drivstoff forbruk? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Kom over denne forleden! Ola nordmann! regner med at UNGDOMMEN får skylda for å kjøre gris her? selv om det er 2 gamle gubber på solskinns dag uten særlig trafikk! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Noen her som prata om drivstoff forbruk? 10 liter på mila?! 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 dette er ennå pent.. Full lasta bil i en oppover bakke og pådrag fra 3-12 gir kan du ligge på over 20l/mila:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 I morgen blir skadene på nissanen fixa igjen! og jeg får orden på det bensin system grejene endelig! Håpe bare på at Tom ole vil dele litt KÆSJ og sponse meg med en clutch siden han på liv å død måtte ha reklame på bilen! IKKE SANT FOLKENS! at denne reklamen kvalifiserer til en clutch spons:) :) ??? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ja stå på retten din.. og hvis han nekter er det diskriminering og rasisme :D - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg