Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha. veit. står i garasje nå da. var bare midlertidig.. også ern ikke så lekker å se på enda så da vare greit bilde å bruke :D

 

edit: mente ikke at jeg tjente så jævla bra altså hvis det var det du sikta til :P mere det at... når kamerater a meg får utbetalt 17k i mnd for å kjøre lastebil, å sugekopp snakker om oppi 100k.. så begynner man å lure litt .. skjønner??

 

Han sa at en kranbil på den str kjører inn ca 100k i mnd. Det betyr ikke at man har 100k i mndlønn vet du. Bilen kjører inn like mye selv om det er du som eier den eller at du kjører for et firma.

 

Og ta sugekopp sitt eks, firmaet hans gir han 180-190kr/timen, og han jobber 8 timer hver dag, da kan du jo bare regne at det ikke blir 17k

 

Men hvorfor prater vi om dette egentlig ? Helt uvesentlig for andre hva sugekopp tjener på lastebil kjøringa si

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen blir skadene på nissanen fixa igjen! og jeg får orden på det bensin system grejene endelig!

 

Håpe bare på at Tom ole vil dele litt KÆSJ og sponse meg med en clutch siden han på liv å død måtte ha reklame på bilen!

 

 

IKKE SANT FOLKENS! at denne reklamen kvalifiserer til en clutch spons:) :) ???

 

DSC00182.jpg?t=1190567949

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår