sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Ja ellers blir det fetter ali baba, mad zahOor, crazy ammad og mamma scans som står på døra hans! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Kjørte du noe på gardermoen i dag a? Trodde du sku ut å kjøre den blå sti`n jeg, men feiga du ut? :D :D -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 haha stakkarn ser ut som en fyra albaner vøtt.. ha ha ! HAHAHA :drunk: .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 jeg skulle utpå med den ! men så PLUTSELIG skulle jo de 2 køddene med audien og scorpion ut å dragge. endte med at de kasta bort 10min av kjøring! så vi stakk! Jeg skulle i grunn prøve den på 2 runde.. men Richard lot han andre duden prøve først! men ja fy faen digg det hadde vært å teste en preza med mere rwd og diff sperre:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Kjørte du noe på gardermoen i dag a? Trodde du sku ut å kjøre den blå sti`n jeg, men feiga du ut? :D :D hva kjørte du btw?¨ kjøringa i dag var jo drit døv.. Utpå kvelden der prøvde jeg å krangle til meg at de kunne bruke hele banen som en RUNDE altså kjøre bakveien helt opp til stripa og kjøre runde på runde nedover for å da kunne sleppe 4-5-6 biler utpå og ikke bare en og en men neida.. Syting kommer jo i et sett om sikkerhet om folk som KOMMER og KAN og VIL kræsje.. Hva faen lissom.. Hakke fått lappen?! man har jo ratt og pedaler! I forrige helg da kenneth arrangerte kjøring var vi faen meg 3-4 biler ETTERhverandre i full slædd rundt kjeglene Men i her var det ikke snakk om det var jo sååååååå glatt lissom.. BS! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hva kjørte du btw?¨kjøringa i dag var jo drit døv.. Utpå kvelden der prøvde jeg å krangle til meg at de kunne bruke hele banen som en RUNDE altså kjøre bakveien helt opp til stripa og kjøre runde på runde nedover for å da kunne sleppe 4-5-6 biler utpå og ikke bare en og en men neida.. Syting kommer jo i et sett om sikkerhet om folk som KOMMER og KAN og VIL kræsje.. Hva faen lissom.. Hakke fått lappen?! man har jo ratt og pedaler! I forrige helg da kenneth arrangerte kjøring var vi faen meg 3-4 biler ETTERhverandre i full slædd rundt kjeglene Men i her var det ikke snakk om det var jo sååååååå glatt lissom.. BS! hehe ja var litt kjipt å stå der å se en og en kjøre 3 runder eller noe slikt, men, var da gøy å titte litt på div biler :) Kjørte ikke utpå der, men hadde den svarte s13 som sto på parkeringa der man kjørte inn til selve området :) Ikke sikkert du så den uansett :) -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Noen her som prata om drivstoff forbruk? hva ligger 380'n på i snitt? kjører 420 krokbil på jobb, og ligger på 4,6 liter i snitt med endel bykjøring å mye tomgang.. mye artige opplysninger du kan få på den kjørecomputern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 I snitt så lå den på ca 3.2 med MIN kjøring, dvs 90 konstant på landeveia. Men dette var en 9Liters 310 med R5 motor I tilegg til en veldig utfylt kjørekomputer som regner ut mil forbruk. times forbruk, tomgang og kranbruk så har jeg i tilegg AKsel-last måler:) Viser last pr aksel og total vekta samlet. så jeg trenger i grunn å dra minus av hvor mye jeg skal ha på Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 I snitt så lå den på ca 3.2 med MIN kjøring, dvs 90 konstant på landeveia.Men dette var en 9Liters 310 med R5 motor I tilegg til en veldig utfylt kjørekomputer som regner ut mil forbruk. times forbruk, tomgang og kranbruk så har jeg i tilegg AKsel-last måler:) Viser last pr aksel og total vekta samlet. så jeg trenger i grunn å dra minus av hvor mye jeg skal ha på okei:) bynner å kjøre kranbil om ei uke jeg å.. tenkte jeg måtte prøve d hehe! bare synd det mest sannsynlig blir en volvo FH12 (liker scania:cool: ) men virker som det er jævla greit å holde på med, eller hva synts du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Jeg ville for all del kjørt en scania! mye mer avslappende kjørestilling, mye mere options i utstyr etc. Volvo er nokk ike i nærheten der:) men men. lastebil er lastebil! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 apropo denne lastebilargumenteringen... Så denne volvo`n på skedsmokorset her om dagen.. Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 haha konge! - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 apropo denne lastebilargumenteringen... Så denne volvo`n på skedsmokorset her om dagen.. høhø I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 apropo denne lastebilargumenteringen... Så denne volvo`n på skedsmokorset her om dagen.. den har jeg sett før:) er 3 stk av dem:) haha! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 oh så fett det er å være bortskjemt!:) Mor har nå sponsa elskov buret mitt med litt stasj! Fått meg ny dreibenk og skinnsofa! Og et persisk teppe som helt sikkert en blodig albaner har hekla i kjellern sin! Ny seng:) på 2x2.10m Uvanlig å våkne flere meter unna kjerringa når man først har sovna sammen! STORT!!! og høyt som faen! faller jeg ned her etter et mareritt er det legebesøk! Og seff! En ny Televizion station på 39" I løpet av neste uke blir det no hjemmekino anlegg tenker jeg også:!) hehe Den senga er RÅ å knulle på!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg