Skrotnisse Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 næmmen så søtt bor du hjemme hos mamman din du Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 seff gjør jeg det! Bor gratis. egen etasje. mat på bordet! ser ikke vits i å flytte ut og måtte betale masse penger når jeg kan bo gratis! desutten er huset mitt så fort jeg bestemmer jeg for å bo alene... Kriteriene er at jeg må ha en kjerring å bo med sier mor. så flytter hu ut:) så det så! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Btw, Vailent igjen! Lastsikring på sitt beste:)! haha Marcus luremus var på besøk igjen ihelga! denne gutten har en morsom kles-stil:) snakker vi tegneserie figur? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Btw, Vailent igjen! Lastsikring på sitt beste:)! haha Hahahaha, ser du ikke surrestroppa mine??? Doooh!!! btw så funker bare den ene tusen-metern din :) BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 vet! xenon pæra daua.. den skal byttes til uka;) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Nei faen.. Stikker ned i lastebilen og kobler opp den nye mp3 spillern jeg kjøpte i dag! Fant ut at lastebilen jeg kjører har et anlegg i bilen Bygd av HIFI klubben SE. Faen meg bedre lyd i kjerra enn ca 80% av kompisa mine som har påkosta bila sine i hue å ræva innen stereo:) ha ha ! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 seff gjør jeg det! Bor gratis. egen etasje. mat på bordet! ser ikke vits i å flytte ut og måtte betale masse penger når jeg kan bo gratis! desutten er huset mitt så fort jeg bestemmer jeg for å bo alene... Kriteriene er at jeg må ha en kjerring å bo med sier mor. så flytter hu ut:) så det så! AMEN to that brottha!:dj .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 AMEN to that brottha!:dj Jamen det er jo rein fakta! Jeg vet jo om alle kompisa mine som syter og klager og er sååååå lei foreldra sine at det ække måter på! Tvinger seg selv på hue å ræva ut i et tragisk lite bøttekott på 15kvm. som han betaler 8k i mnd for. og DERETTER kommer klaginga på å aldri ha penger til en dritt! at du stadig er blakk! at du aldri kan gjøre noe annet enn å kun jobbe for husleie..) Fuck that;) Koser meg og har det fett jeg ass hjemme hos mor eller ei! er både jeg OG mor som kjøpte huset sammen! så den er like mye hennes som min men jeg overtar! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 JA! helt enig ... både holde seg hjemme og gå på skole klarer jeg meg fint med! Går heller på skolen lærer litt chiller møter nye bitches er i varmen og alt ...går hjem , kanskje på jobb etter d ...heller d enn gå og stresse Ræven av meg me noe møkkajobb... som jeg MÅ jobbe med hver dag for å tjene penger... får meg heller skikkelig jobb senere og kjører FET bil enn med å stresse å... og LITT TOOO MUCH iinformation NÅ! haha skal droppe d ... anyways digg å bo heme! =] .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ah ah ha !... møte bitches ja:).. hvordan ser så dem ut? slike du MÅ smugle inn i huset, eller de du TØR å la hilse på mor:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Gutterommet ruler Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Prioriteringer.... :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Funker jævlig fett med egen etasje da ;D og garasjeplass til 1 og en halv bil :P Pluss mat på bordet! Blir jo ikke stort bedre så sant man ikke har råd til dette uten og slite ræva av seg...lotto er en fin ting...håper jeg! Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 ah ah ha !... møte bitches ja:).. hvordan ser så dem ut? slike du MÅ smugle inn i huset, eller de du TØR å la hilse på mor:) Blonde frisørjenter :D trokke mamma hadde syns de er "ordentlig" får å si det sånnt! haha .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 like greit å bo hjemme til man har rigga seg til så man har råd til å bo for seg selv:) jeg gidder ikke være fattig for at jeg skal bo for meg selv.. da liker jeg å bo hos gamla og leve fett:) Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg