Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

seff gjør jeg det! Bor gratis. egen etasje. mat på bordet!

 

ser ikke vits i å flytte ut og måtte betale masse penger når jeg kan bo gratis! desutten er huset mitt så fort jeg bestemmer jeg for å bo alene... Kriteriene er at jeg må ha en kjerring å bo med sier mor. så flytter hu ut:) så det så!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff gjør jeg det! Bor gratis. egen etasje. mat på bordet!

 

ser ikke vits i å flytte ut og måtte betale masse penger når jeg kan bo gratis! desutten er huset mitt så fort jeg bestemmer jeg for å bo alene... Kriteriene er at jeg må ha en kjerring å bo med sier mor. så flytter hu ut:) så det så!

 

AMEN to that brottha!:dj

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMEN to that brottha!:dj

 

Jamen det er jo rein fakta!

Jeg vet jo om alle kompisa mine som syter og klager og er sååååå lei foreldra sine at det ække måter på! Tvinger seg selv på hue å ræva ut i et tragisk lite bøttekott på 15kvm. som han betaler 8k i mnd for.

 

og DERETTER kommer klaginga på å aldri ha penger til en dritt! at du stadig er blakk! at du aldri kan gjøre noe annet enn å kun jobbe for husleie..)

 

Fuck that;) Koser meg og har det fett jeg ass hjemme hos mor eller ei! er både jeg OG mor som kjøpte huset sammen! så den er like mye hennes som min men jeg overtar!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! helt enig ... både holde seg hjemme og gå på skole klarer jeg meg fint med!

Går heller på skolen lærer litt chiller møter nye bitches er i varmen og alt ...går hjem , kanskje på jobb etter d ...heller d enn gå og stresse Ræven av meg me noe møkkajobb... som jeg MÅ jobbe med hver dag for å tjene penger... får meg heller skikkelig jobb senere og kjører FET bil enn med å stresse å... og LITT TOOO MUCH iinformation NÅ! haha

skal droppe d ...

anyways digg å bo heme! =]

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår