Jonte Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Tenk Robert, jeg er student, jeg bor for meg selv og betaler lån på leiligheten min + mat, regninger osv, og ENDA har jeg større tv enn deg! 50" - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Medlem av sjakk-klubben?;) - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 er ikke str av tven det kommer an på vettu pysa:) er garasjen og de motoriserte horene som bor i den over natta som gjelder:) YOU HIPPIE! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 er ikke str av tven det kommer an på vettu pysa:) er garasjen og de motoriserte horene som bor i den over natta som gjelder:) YOU HIPPIE! VEL! De siste postene dine tilsier at du har utbetalt ca 25000kr i mnd'n, du bor hjemme og har ingen utgifter, ikke engang på innventaret du har på gutterommet ditt. Du burde ha ett par gromme biler, for å si det slik. Og du burde ha råere tv enn meg i tillegg, du kunne jo kanskje lagt litt penger ekstra i det din kjære mor sponset på tv, det husker jeg at jeg brukte å gjøre når jeg var 13-14år, for å få noe litt kulere enn det min mor ville kjøpe til meg. Men, men.. :) Forresten, så kommer det vel en ny bil på parkeringsplassen min ganske så snart.. :D - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 50" ja, kult det jonte, men hvem har egentlig tid til og se på tv nå om dagen? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Jeg har tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 hehe, burde ikke du skru Zoom Zoom ? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Er det jante loven eller jonte loven? Driter i hva andre har eller ikke har. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 ville heller hatt en fet bil enn å måle størrelser på tv'er med kompiser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 enten jeg har penger eller ei så har jeg faktisk hatt en del fete biler i forhold til deg:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Er det jante loven eller jonte loven? Driter i hva andre har eller ikke har. Du ser ikke ironien i det? Må være lov å gi litt motskyts til fyren når han skryter så fælt :D 50" ja, kult det jonte, men hvem har egentlig tid til og se på tv nå om dagen? Nei, jeg ser veldig lite på tv. Men, det er ett fint møbel, også ser jeg endel film og har koblet den på en av pc'ene :D enten jeg har penger eller ei så har jeg faktisk hatt en del fete biler i forhold til deg:) Det er sant det :) Jeg har ikke hatt økonomi til å drive på å surre med så mye nye biler etc, men jeg har påkostet BMW'n min mange mange kroner istedet.. Etterhvert har bil blitt prioritert annerledes, det koster å ha leilighet og å bo for seg selv, så der kommer jo poenget ditt frem ;) Men, du sku ha hatt deg større tv og en litt mer stilfull seng :pray - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 haha hva skal jeg med større tv. aner du hvor mye jeg ser på tv? det er ca 2 ganger i helga med dame på besøk Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 haha hva skal jeg med større tv. aner du hvor mye jeg ser på tv? det er ca 2 ganger i helga med dame på besøk Sikkert like lite som meg, men er du tøff, så må du ha det tøffeste! Men, du har jo det tøffeste dynetrekket da :D - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 MUJAFFA! er tøff!!! http://www.nrk.no/mujaffa/2908596.html Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Man får jo 50" TVer til under 10 000kr. Så jeg vil ikke si at det å ha en TV på 50" automatisk betyr at du har så mye spenn... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg