Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke str av tven det kommer an på vettu pysa:) er garasjen og de motoriserte horene som bor i den over natta som gjelder:)

 

YOU HIPPIE!

 

VEL!

 

De siste postene dine tilsier at du har utbetalt ca 25000kr i mnd'n, du bor hjemme og har ingen utgifter, ikke engang på innventaret du har på gutterommet ditt.

 

Du burde ha ett par gromme biler, for å si det slik. Og du burde ha råere tv enn meg i tillegg, du kunne jo kanskje lagt litt penger ekstra i det din kjære mor sponset på tv, det husker jeg at jeg brukte å gjøre når jeg var 13-14år, for å få noe litt kulere enn det min mor ville kjøpe til meg.

 

Men, men.. :) Forresten, så kommer det vel en ny bil på parkeringsplassen min ganske så snart.. :D

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jante loven eller jonte loven? Driter i hva andre har eller ikke har.

 

Du ser ikke ironien i det? Må være lov å gi litt motskyts til fyren når han skryter så fælt :D

 

50" ja, kult det jonte, men hvem har egentlig tid til og se på tv nå om dagen?

 

Nei, jeg ser veldig lite på tv. Men, det er ett fint møbel, også ser jeg endel film og har koblet den på en av pc'ene :D

 

enten jeg har penger eller ei så har jeg faktisk hatt en del fete biler i forhold til deg:)

 

Det er sant det :)

Jeg har ikke hatt økonomi til å drive på å surre med så mye nye biler etc, men jeg har påkostet BMW'n min mange mange kroner istedet.. Etterhvert har bil blitt prioritert annerledes, det koster å ha leilighet og å bo for seg selv, så der kommer jo poenget ditt frem ;)

 

Men, du sku ha hatt deg større tv og en litt mer stilfull seng

senga.jpg

 

 

:pray

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår