sugekopp Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 nåmå vi jo snart gratulere HÅKON_A:) Han skal snart kjøre min gamle scania.. tror den gutten er ganske klam i buksa om dagen:!) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 haha..detta blir bra ass. hvordan styrer jeg krana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 bare dra i masse spaker så blir det bra til slutt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 sier som en kollega sa til meg da han sendte meg inni trucken (og jeg har aldri kjørt truck før) "Kan du og kjøre truck? Ikke? Har du billappet? Bra, da bare setter du deg inni og leker deg til du blir vant med den" :D 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Selvlært er vellært - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hva kan gå galt med en kranbil? Når sugekopp får d til, kan alle få d til. Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Jepp, så lett at selv albanere får det til! (bra slagord til å ha som reklame for scania da) - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Skjønner bare ikke hvorfor mange av dere bare slenger dritt jeg. Blir så oppgitt over sånne drittkommentarer -hele- tiden. Hah, men men. Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Skjønner bare ikke hvorfor mange av dere bare slenger dritt jeg. Blir så oppgitt over sånne drittkommentarer -hele- tiden. Hah, men men. Det er nok du som misforstår.. det er ikke drittslenging, det er humor. Sugekopp gjør jo narr av seg selv og at han er albaner, jeg er bare en bleikfeit feig nordmann jeg som liker brunost og poteter og slipperser :D Dette er jo også en BULLSHIT tråd.. kanskje ikke så rart den er full av bullshit :ass: - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Skjønner bare ikke hvorfor mange av dere bare slenger dritt jeg. Blir så oppgitt over sånne drittkommentarer -hele- tiden. Hah, men men. Har du ikke sett hvor ydmyk, beskjeden, og forsiktig Suge er? kan vel kanskje være en liten sammenheng her? Eller? Kanskje jeg fikk et snev av dårlig samvittighet... NOT!!! 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 hæhæ! så så så jenter.. ikke syt så mye nå! Løken kommer med et klip i løpet av kvelden:!) ahha! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Skjønner bare ikke hvorfor mange av dere bare slenger dritt jeg. Blir så oppgitt over sånne drittkommentarer -hele- tiden. Hah, men men. har du sett noe av d sugekopp selv skriver? :p Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 yaya vi er alle horer og en dag skal bli rævkjørt av en mørk mann med feit lykkekjepp!.. so wOot!? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 jada, her er hva folk vil gjøre med Robert: Roberts sanne seg Hva Robert gjør når han kjeder seg. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Ja den filmen forklarer jo en heeeeel del! Også får du legge ut ett bilde av RDL i de nye klærne sine! Haha!:D _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg