Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kim har nokk bare Bøyd Hoved bøyla og framstiverne for meg ettersom jeg ikke har rørbøyer..

Så kjøpte jeg rest røra av han til å bygge resten selv.

Sparte en del tusen på det, og han slapp maset ettersom han har en del biler han holder på med om dagen.

Men skal si deg at buret faen ikke ble ille selv om jeg laga det:)

Har basert på å bygge litt mere forsterkninger bakover enn frem, pga vekta.

Bilen veier ingenting bak, Usikker på vekta på buret nå men kan tippe på rundt 65-70kg om ikke mere. solide saker.

Sikker på at den kan tåle en rundvelt i fra helvete nå:) ahha

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tombra, Tjjjjjah. ikke så mye annet enn at urianstad ringte meg i går da for å bekrefte en del saker å ting. og fikk et tilegg på 27.000kr + mva

for lakkering av ramme og plan i bilens farge fremfor svart som var avtalt i begynnelsen, da lastebilen egentlig skulle være svart.

og 2 stål verktøykasser til staker som koster 8.000kr stk

AAAAAAAAAAINT cheap this shit!

Lakkeringa av lastebilen begynner vel i neste mnd mente han. skal se om jeg kan få rota meg opp dit til å ta noe bilder før det:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daaaaaa vettu mine damer og jenter..!

er buret offisielt ferdig!!!!!!!!! og takk faen for det for en cm til med sveis nå så rabler det for meg!

Hpim2090.jpg?t=1171629311

Hpim2087.jpg?t=1171629313

Hpim2086.jpg?t=1171629314

Så går vi over til no morsomere ting.... Du starter bilen og setter på lysa..... så går du helt bananas med avbiter og klipper i vei ting du IKKE har behov for.... slukner lyset..... eller bilen..... har du driti deg ut;)

Nesten som den DR Operasjon spillet:) aha

Legg merke til hvordan jeg har halvert kabelen på HØYRE siden av bilen + bagasje.... alt dette er derifra inkl. alarmen. I tilegg har jeg midtkonsollen og venstreside

Hpim2084.jpg?t=1171629493

Hpim2083.jpg?t=1171629497

Hpim2082.jpg?t=1171629496

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tilegg har jeg fått testa luxen for første gang på snø i helgen;) fy faen det var rått!

http://video.google.com/videoplay?docid=-4339415161988063776&hl=en

Du som hadde herjet i den rundkjøringa ja..

Skjønte ikke hva de spora der var for noe.. (kjører forbi der hver dag)

Hva skjedde på slutten av "hunting volvo" filmen?

Hvordan er luxen å sladde med? høyt tyngdepunkt osv?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. syns selv buret ble en smule perverst for mitt bruk. skulle gjerne hatt mere avstiving forran, men satan så trangt det er med tanke på rattet osv. og bak trenger jeg jo vekta! fuelcellen blir plassert så langt bak som mulig i bilen

HILUXEN var fet å kjøre. med tanke på at det ikke er stort mere enn 105HK så hadde vi en del godt kombinerte slædd med 4x4'en. som RWD er den helt ubrukelig.

Fin å stiv og lett å kontrollere. og når vi traff snøfonda så sikta jeg på den med fronten.. traff inn så ble vi snudd underveis. Vi stoppe fra 50-60 til 0 på bare halv annen meter i dypsnøen!

FLAKS at vi ikke velta. i følge fashen vi kjørte forbi var vi på 2 hjul i sammenstøtet med snøfonda.

Så litt stabil er den jo:) hehehe

Var bare å rygge ut igjen. helt rått som den tar seg frem

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått meg en ny hore på "gården" kveldsjobben min:)

Har nå fått meg enda en jobb så nå går det unna med 16timers arb. dager igjen for å ta igjen økonomien. Kjører kontainere for DHL .

Må si at jeg er rimelig imponert over den nye Renault Premium faenskapet. deilig å kjøre og den automat giringa på den var sinnsykt deilig å kjøre. du merker ikke overgangene whatso ever..

Men neitakk) scania er nokk noen hakk bedre!

To senger og grejer.. Kan jo drive rein pimpstyle virksomhet!

Hpim2094.jpg?t=1171718573

Interiret er faktisk Alchantara og glatt cream skinn!

Hpim2096.jpg?t=1171718966

Utvendig! Høy å fin og oversiktelig å kjøre med!

Hpim2092.jpg?t=1171718967

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seff erre det. :)

Har brukt ca 3 timer i dag på å bare pusse ned hele jævla buret med sandpapir og vaske det med avfetter.

Hadde jeg vært jævli lur hadde jeg handla grunning i dag så jeg kunne spray grunna hele buret. deretter lakkere til uka.

Så langt det ser ut nå er det STOR! sjanse for at bilen kan havne i samma fargen som den nye scanian min:)

Felger og bur og andre ting blir hvitt, samt dekaler/reklame :)

eller en annen veldig skjærende farge.... skal synes damn it:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

im so hiiiiiiiigh....... high above me...... im so stooooo ooooned!

oh geeeeez.

Byggvarmer (45varme i garasjen) og masse avfetting/lakkvask i flere timer og man er rimelig kokomoko.

har nå slipt hele buret med sandpapir og vaska det skikkelig for andre strøk. håper på å begynne grunninga i kveld etter jobb.

gruer meg rått til å lakkere inni bilen. jeg får ikke av noen av rutene, alle er limte... møkka nissan! dette blir et prosjekt i seg selv

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår