ealoken Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Ja den filmen forklarer jo en heeeeel del! Også får du legge ut ett bilde av RDL i de nye klærne sine! Haha!:D Belive mi, you do NOT want to see that SHIT! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Belive mi, you do NOT want to see that SHIT! du snakker av erfaring eller? [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 jau [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Skjønner bare ikke hvorfor mange av dere bare slenger dritt jeg. Blir så oppgitt over sånne drittkommentarer -hele- tiden. Hah, men men. gutter er bare gutter :jerkoff: Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Greit. Got it. Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Løken er bare egoist og vil ikke dele den private bildesamlingen sin med oss! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hehe, kan du tru, Robert må nok over til x-n sin om han skal få prøve de klærne der, og der tror jeg han kommer til lukket dør. Forøvrig, LILLE julaften i fjor så handlet Robert alle Julegavene ( med mor sitt kort ) PUTO! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 hehe, kan du tru, Robert må nok over til x-n sin om han skal få prøve de klærne der, og der tror jeg han kommer til lukket dør. Forøvrig, LILLE julaften i fjor så handlet Robert alle Julegavene ( med mor sitt kort ) er ingen overaskelse at han brukte mor sitt kort..... [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Egentlig burde det bare stå "Mammma" over hele bilen hans, eller kansje "Mama's boy"? Mammadalt er vel også ett fint forslag? Haha:D _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 få morra hans til å spandere på han en ny jakke til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Jeg hadde planer om å ha SPONSOR Er BÆSJ, FOR MAMMA HAR KÆSJ! men det funker dårlig :) ha ha ! ANYWaY! horer.. I dag skal bildene til maxpowwa-H taes! Bilen er nå endelig hel og klistra sammen igjen Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 BTW! STår i lyskrysse på økern i går. Altså ved hasle tbane stasjon... venter i kø.. titter litt rundt meg, så ser jeg at det blir grønt til å kjøre rett frem, og ikke svinge til venstre helt uten videre ruller det en heidenreich lastebil ut i krysset og svinger nedover.. PLUTSELIG kommer det en E46 flyvende ut av ræva på den bilen! WTF tenkte jeg, de DER smalt ass! sikkert 50-60 - 0 på en brøkdel av sekund! Lastebilen hadde kjørt på rødt og det kom en bil imot som ikke rakk å reagere og smalt den lastebilen midt i ræva fra siden! Han traff underkjørings hinderet eller hva faen det heter, altså det røret bakerst på bilen som skal beskytte mot å kjøre på ting å tang! Denne reiv i filler hele høyre sia på fronten! Framskjerm, panser og bærearm på høyre siden ble rett og slett revet rett av bilen!! Så begynner kranglinga mellom dem 2. hvem hadde skyld. Lastebilen mente han kjørte lovlig. men det var feil. vi var 5-6 mann som løp bort og fikk bekrefta at lastebilen kjørte på rødt! PLutselig kommer han riskokern som kjørte bmwen til meg! Viser seg ut til at det er en kompis av meg, (gammal nabo!) det ble fullstendig kaos i krysset fordi den sto midt i veien! så jeg tilbød meg å slepe han vekk fra krysset med lastebilen! Bilen så faen ikke ut! Ikke ble kolisjonsputa aktivert heller det tror jeg kunne ha vært fordi han ikke hadde belte på seg. Han hade fått et skudd i panna væffal:) aldri kjøp e46, etter å ha sett hva som skjedde med denne i så liten smell, vil jeg faen ikke sitte i når det virkelig går galt:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 få morra hans til å spandere på han en ny jakke til jul Har masse jakker, men jeg går som regel bare i arb klær:) er arbeiderklassen jeg vøtt:) HA AH ! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 jada, her er hva folk vil gjøre med Robert: Og fy faen så du lignet på Al Bundy her! :pray 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Kommer du på gardermoen i morgen? [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg