Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, kan du tru, Robert må nok over til x-n sin om han skal få prøve de klærne der, og der tror jeg han kommer til lukket dør.

 

Forøvrig, LILLE julaften i fjor så handlet Robert alle Julegavene ( med mor sitt kort )

23122006005.jpg

 

PUTO!

16122006001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kan du tru, Robert må nok over til x-n sin om han skal få prøve de klærne der, og der tror jeg han kommer til lukket dør.

 

Forøvrig, LILLE julaften i fjor så handlet Robert alle Julegavene ( med mor sitt kort )

 

er ingen overaskelse at han brukte mor sitt kort.....

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BTW!

 

STår i lyskrysse på økern i går. Altså ved hasle tbane stasjon... venter i kø.. titter litt rundt meg, så ser jeg at det blir grønt til å kjøre rett frem, og ikke svinge til venstre

 

helt uten videre ruller det en heidenreich lastebil ut i krysset og svinger nedover.. PLUTSELIG kommer det en E46 flyvende ut av ræva på den bilen!

 

WTF tenkte jeg, de DER smalt ass! sikkert 50-60 - 0 på en brøkdel av sekund!

 

Lastebilen hadde kjørt på rødt og det kom en bil imot som ikke rakk å reagere og smalt den lastebilen midt i ræva fra siden!

 

Han traff underkjørings hinderet eller hva faen det heter, altså det røret bakerst på bilen som skal beskytte mot å kjøre på ting å tang!

 

Denne reiv i filler hele høyre sia på fronten! Framskjerm, panser og bærearm på høyre siden ble rett og slett revet rett av bilen!!

 

Så begynner kranglinga mellom dem 2. hvem hadde skyld.

Lastebilen mente han kjørte lovlig. men det var feil. vi var 5-6 mann som løp bort og fikk bekrefta at lastebilen kjørte på rødt!

 

PLutselig kommer han riskokern som kjørte bmwen til meg! Viser seg ut til at det er en kompis av meg, (gammal nabo!)

 

det ble fullstendig kaos i krysset fordi den sto midt i veien! så jeg tilbød meg å slepe han vekk fra krysset med lastebilen!

Bilen så faen ikke ut! Ikke ble kolisjonsputa aktivert heller

 

det tror jeg kunne ha vært fordi han ikke hadde belte på seg. Han hade fått et skudd i panna væffal:)

aldri kjøp e46, etter å ha sett hva som skjedde med denne i så liten smell, vil jeg faen ikke sitte i når det virkelig går galt:)

 

27092007001.jpg?t=1190953347

 

27092007003.jpg?t=1190953704

 

27092007004.jpg?t=1190953722

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår