VilleW Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hvem er\var Frederic Aasbø? 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hvem er\var Frederic Aasbø?Nordisk mester i drifting i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Og Norsk mester i Powerdrift serien, gal mann som kjører svart e30! Vinner av div Gatebil breisladder også Bra detta Robert og for ett sirkus av en tråd;) Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Ser ingen elefanter her... Men mange klovner... :P URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hæhæhæ Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 lol http://www.rb.no/article3026447.ece Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 shit happens..:peace: [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 ser faen meg ut som de har stabla den der! Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 ser ut som han falt fra himmelen! haha http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hehe:) flying hawaien:) haha.. Faen meg rått hva folk får til .. altså.. OM JEG HADDE PRØVD DET DER hadde jeg ikke klart det! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 høhø.. Fåt meg ny tskjorte:) med reflex cock:) Er alu vinger poppis igjen?? Trodde de superbreie carbon vingene nå hadde blitt den nye moten jeg... ? I går kjørte jeg litt stigtrinn til en byggeplass! morro å komme in i bomringen med dette syns jeg.. hadde vel nesten 3m bredde på meg! Varse lys forran og bak holder i boka mi.. om jeg i tilegg må markere dem, syns jeg heller folk skal sjekke synet sitt:)! he he Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hva sier moren din hvis hun ser den t-skjorten da :D? Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Når vi snakker om krysset ved statoil, faen de fartsdumpene der nå er rimelig overkill! Glad jeg har en heva 4x4 og ikke en skamsenka bmw, for å si det sånn :D hvilken statoil? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hva sier moren din hvis hun ser den t-skjorten da :D? hehe, skulle hu si noe?. kjerringa bare rister på hue og går:) ha ha ! morsomte er at jeg hadde den på meg hele dagen i går på jobb:) en del kunder som stussa litt:) haha:pimp Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Tenkte jeg skulle dra frem noen gamle klassikere!! :) HVA! er det første som faller deg inn når du ser denne reklamen bak på denne bussen... Hint, TENK KOFFERT! Noen som ser ironien i skiltet bak på denne bussen? Jeg tror kollektivet har driti seg ut! Noen som har sett denne?? GJETT HVA JEG SÅ PÅ GATA!!! Over krøen ja! Kamikaze drifing! Noen kompiser på fylla tur! Glattkjørings kurset på vålerbanen.. Hvor mye BREDDE trenger man egentlig på banen?! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg