Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

Bra du gikk din egen vei med dekorene, men er ikke veldig fan av de,Men de er langt fra så stygge som mange her skal ha det til! Syns de som du la ut som eksempler er penere, bortsett fra den Rosa s14 a'en.Men nå har jeg sett de fleste i virkeligheten da. Men smaken er som baken! Samme faen hva folk syns bare du liker de? Men nå har ikke jeg sett den i virkeligheten så skal ikke si noe;) Keep ip up!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hAHA, DET var litt komisk i grunn!

Jeg så kenneth groth ta piruetter i det jeg burna ut.. så jeg tenkte.. hell! jeg tar ringen på utsien av han igjen så kjører vi 2 ringer.. YEAH!.. plutselig var jeg av banen fordi jeg ikke så at asfalten tokk slutt:) ha ha

tror glass frontrute skal på plass igjen. Angrer på at jeg har plast. riper + lys = helt jævli:)

MEN GØY VAR DET!!!

Vil også takke CASPER for jævli fet kjøring!

Sist jeg så denne gutten er snart 2 år siden og da fikk jeg meg en på tryne av han

Skulle ikke tro at jeg i dag skulle avslutte finale med han:)

Takk for fet kjøring pakkiz!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forklarer hvorfor du BRØLTE: Jai ønska fred på jord!! HAHAHA!!

haha! jævelig bra!

bra kjøring i dag ja! artig å se på! men du skjønte ikke mye når jeg hilste på deg i sted... haha.

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en velfortjent 3. plass! Synd du snurret deg bort i semifinalen, men en 3. plass er absolutt akseptabelt for en som ikke var klar over hva drifting gikk ut på fra starten av dagen! For håpe du har fått blod på tann og att det blir mer og se av den oransje 200'en på drift events fremover! Igjen, gratulerer!

Men hvorfor er det bare en terminliste på sperra.no?

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var den turen og de 2 siste med casper jeg syns gikk jævli greit med å bare blokkere at det lå noen forran meg/bak meg og bare kjøre eget spor:)

3plass er ikke mye å skryte av:) kommer nokk sterkere tilbake.. Nå skjøner jegvæffal at jeg har noe å stille med om ikkeno annet:)

Tokk meg faktisk litt tid før jeg skjønte at jeg faktisk var på 3 plass..

For jeg trodde jo at jeg ble danka ut på siste turen... så jeg kjørte i depoet! plutselig roper fsr meg ut igjen.. dette trodde jeg kun var fordi casper sto alene og trengte en å kjøre mot.

så jeg trodde jo at jeg faktisk kjempa om 4 plassen:) ha ha ..

Synd bare det gikk så ræva når hu ambulanse dama satt på.

meninga er jo at det er DA man virkelig skal kjøre gris og skremme dritten ut av folk. men hu holdt seg kalt ut. selv da jeg hadde bortimot 160 på bakveien.. noe som er jævli humpete forresten :)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Nå har jeg fulgt tråden din lenge uten å si noe.

First. all respekt for det du har gjort med bilen/biler du har hatt før.

Second. Holder på å le meg ijæl de fleste ganger jeg leser her,er så mye rart,men dogg så utrolig moro.

Third. Sx`n er jævlig kul med den dekoren på,gjør som du selv vil å stå for det. Respekt over at du tør å gå din egen vei å ikke skal dekorere bilen som ALLE andre "kule" gutter med masse jalla ting å tang på.

Peace

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår