Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hey tøs:)

høy på pøra ?? for hva da?.. 3 plass jo for faen! det er jo som å leie seg en hore i rullestol!! man skryter ikke av slikt!

Jeg var høy på pæra når jeg i mitt første 4x4 trophy løp satte på plass en del folk som har vært innafor 4x4 miljøet i MANGE! år:)

da var jeg fornøyd:) he he

Fete bilder da:) har du flere så hiv dem gjerne opp!

Om det er mulig. pliz hiv opp navn på bildene og så lurer jeg på om jeg kan bruke dem i albumet mitt på nye hjemmesiden?.. gjerne om du har høyere oppløsning/større bilder

:)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.

Nå har jeg fulgt tråden din lenge uten å si noe.

First. all respekt for det du har gjort med bilen/biler du har hatt før.

Second. Holder på å le meg ijæl de fleste ganger jeg leser her,er så mye rart,men dogg så utrolig moro.

Third. Sx`n er jævlig kul med den dekoren på,gjør som du selv vil å stå for det. Respekt over at du tør å gå din egen vei å ikke skal dekorere bilen som ALLE andre "kule" gutter med masse jalla ting å tang på.

Peace

HEhe, noen må jo stÅ for sirkuset her;)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete bilder da:) har du flere så hiv dem gjerne opp!

Om det er mulig. pliz hiv opp navn på bildene og så lurer jeg på om jeg kan bruke dem i albumet mitt på nye hjemmesiden?.. gjerne om du har høyere oppløsning/større bilder

:)

PM sendt :)

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting, fikk ikke helt forstått greia med det da jeg leste litt tidligere i tråden her.

Altså, om du henter en bil fra japan, feks skyline,.. så er det vanskeligere (umulig) å få den registrert, enn om den kommer fra europa? feks, danmark?

Jæævla fete dekaler på bilen forresten

respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår