fastolsen Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Som sagt tidligere her oppe, morsom tråd med MASSE BS og bra updates på bil-fronten. Hva mer kan man be om? og alle som syter og klager, det er ikke påbudt å lese denne tråden, er det vel? 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 HAHAHAHA dette er funny shit:) hmm få nå inn ett cam i bilen og film litt mens du koker ris... damper jo av dekka og greier så snart ferdig kokt:P Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Haha! Jeg ler meg ihjel av denne tråden. Hjalp ikke akkurat da jeg så bildene av hvordan sugemopp får bilen opp på planet, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hell yeah bitch:) this is how the shit works! Var på vei til halden i går med en 20 fots kontainer.. siter å prater piss med kompisen når jeg plutselig kom over denne! en kødd som mista hengern sin:) ha ha .. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 nice ;) [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hahahah! dette er virkelig bra lesestoff, og underholdning! :D sitter her og ler meg ihjel! :D Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 en ting eg luer på sugekopp, kalla bil kjører du til dagen??:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ja du blir nok dyyypt savnet vil jeg tro.. Dust! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 en ting eg luer på sugekopp, kalla bil kjører du til dagen??:) Impreza GT ;) BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Kom igjen nå bitch.. Bring it on! im in the mOod! har akkurat slapa rundt på en gjeng dumme kjerringer som trodde de var tørre bak øra! Lillesøtra di og den lett tilbakestående venninna hennes gjelder ikke når du skal skryte på deg råneberter. Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 nå er søsta mi 7 år eldre enn meg men ok.. Håkon_a har i dag overtatt min gamle scania:) gutten var stolt som et uvær! Kjapp innføring i kranbruk og grejer.. og om par dager er han proff som meg!:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Lillesøtra di og den lett tilbakestående venninna hennes gjelder ikke når du skal skryte på deg råneberter. Nå trodde jeg nettop det var definisjonen på råneberte, så feil kan man ta. http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 en ting jeg er litt nysjerrig på er at tateren JAY/jhwh ennå ikke har komentert her...! driti på draget nå eller? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Driver å lager en replika (til den grad det går, da det bare er S14 der) på Forza, Robert :D Blir bra! :D Basedekoren er ferdig, mangler bare klistremerkene på siden, panseret og bak så er jeg all done! Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg