Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet


sugekopp

Anbefalte innlegg

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sugekopp: Ser du mener Scania er mye bedre enn volvo,og volvo er bare dritt,...kan respektere det siden du er sjåfør faktisk.

Jeg har da vært mekaniker hos Scania og er nå hos Volvo,og må bare si at servicevennligheten på Volvo er bedre og jeg liker Volvo mye bedre enn Scania.

Blir for steinalder teknikk på Scaniaen i forholdt til nye FH,nå som FH har fått skikk på styringa.

 

Grymt Prosjekt,Lykke Til.

 

Mvh Jørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, dette blir perverst robert. For komme og se på bilen din en dag da ;)

 

hilsen pastamannen :P LOL

 

LOOOL!

 

TUTTA BEEEEENO mofo. er du her å:)

 

bare å droppe innom det:) du har vel fått med deg at jeg fløtta;)

Skrik ut når du kommer bortom! 924 87 900

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er værtfall bestemt!

 

På utsiden blir den samma fargen som Scanian min, SÅnn jævli mørk blåa/lilla metallic. Innvendig noe ganske mørk grått. Kanskje gunnmetal grey eller så tenkte jeg må noe scania har originalt på sine biler. Heter arctic-silver.

 

Reklame om det blir noe og felger får seg en SKIKKELIG fargesmell denne gangen;) her snakker vi signal farger. ha ha

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er værtfall bestemt!

 

På utsiden blir den samma fargen som Scanian min, SÅnn jævli mørk blåa/lilla metallic. Innvendig noe ganske mørk grått. Kanskje gunnmetal grey eller så tenkte jeg må noe scania har originalt på sine biler. Heter arctic-silver.

Reklame om det blir noe og felger får seg en SKIKKELIG fargesmell denne gangen;) her snakker vi signal farger. ha ha

 

Litt sånn som ben hadde på skylinen sin du tenker ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi jo oppdatere litt til!

 

Nye brekket mitt har ankommet! Compbrake alu hydraulisk brekk WRC style

Hpim2111.jpg?t=1172752754

 

Enda mere ledninger som skal vekk! dette er da dash, og midtkonsoll!

Hpim2104.jpg?t=1172752761

 

Hpim2105.jpg?t=1172752800

 

Hpim2102.jpg?t=1172752640

 

Grunninga er da ferdig. Er jeg riktig heldig kan jeg begynne å lakkere bilen innvendig! Gleder meg som faen!

Hpim2106.jpg?t=1172752826

 

Hpim2107.jpg?t=1172752860

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår