sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 phett:) legg ut bilde når dette r klart da:) hehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 DETTE! har dere aldri sett før! JEG HATER! å kjøre for bautas! fikk 2 spenstige leveringer!.. Han polakken i trucken veit faen meg å utnytte plassen på bilen og litt til! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ennå bedre hadde vært takboks på evo'n :P fin bil...dumt at de plasserte velteburet på taket:S Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kjenner til det der Robert: BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hehe, dem bør kjøre pent gjennom underganger de to der! Hadde vært artig å hatt dem på vekta å. - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 HAHA, de guta har vært snille med deg da:!) Jævlene lasta bortimot 10 tonn med stilas på første turen min! helvete jeg er så lei av å kjøre for dem. er jo faen ikke trygt for en femmer. Eneste fine er at jeg skrev 7timer på 2 leveringer i dag:) tar jo tid å pelle av all denne dritten:) Selv om jeg bare satt på taket, en polakk stroppa på . og en annen tokk imot utstyret:) he he .. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hehe, dem bør kjøre pent gjennom underganger de to der!Hadde vært artig å hatt dem på vekta å. Hvem ? Robert og meg ? :) BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 du kjører volvo jo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 du kjører volvo jo:P JA TAKK! JEG HAR HØRT DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 phett:) legg ut bilde når dette r klart da:) hehe Har du store bilder av: Front med panser bakside side og evt tak hvis du har noe der ? Gjør jobben lettere ;) Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 sjekk hva jeg fant! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 DETTE! har dere aldri sett før! Så den på grønland? driver å bygger der tror jeg.. sett den flere gnager når jeg jobbet der nede.. grei firma tralle, slår berlingoen min:P Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ja men er så jævli uvanlig å se en evo6 med takrails lissom:) he eh... skulle vært montert skiboks på den.. Bilen har også tror jeg henger feste om jeg ikke tar helt feil Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Kjenner han som kjøpte den bilen en gang i tiden...tviler på han eier den nå :P Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 ja men er så jævli uvanlig å se en evo6 med takrails lissom:) he eh... skulle vært montert skiboks på den.. Bilen har også tror jeg henger feste om jeg ikke tar helt feil Nei, er ikke den bilen man tenker seg kjøpte takstativ hos en mitsu forhandler. Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg