Nikdev Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Du trenger alltid sperre! Mye morsommere å sladde med uansett underlag.. :) Ikke når bilen allerede sperrer på tørr asfalt;) Da er ikke sperre om vinteren nødvendigvis en fordel, blir understyrt. Er dritfin på vinteren sånn som den er nå, gleder meg til iskjøring! Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Ikke når bilen allerede sperrer på tørr asfalt;) Da er ikke sperre om vinteren nødvendigvis en fordel, blir understyrt. Er dritfin på vinteren sånn som den er nå, gleder meg til iskjøring! Men da har du sperre (eller brems) da.. :) "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Men da har du sperre (eller brems) da.. :) Nei det er det som er rart, skal ikke være spere på 360`ene og det heller ikke. allikevel kan jeg lage to svarte streker etter meg på asfalten, men blir for rart å drifte med det på tørra.. Men på vintern er føles det ut som sperre, kan ligge å ta kontraer på rett vei om man vil, selv i regn... Haha! Meg og Robert: Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Mer av gærningen: Nice og close: Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 er det sperma.no det står på bilen din? stilig..... Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 kult:) noen som hadde bilder da vi lå nærmere=?:) det der er jo for langt unna:) hehehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 er det sperma.no det står på bilen din? stilig..... sperra.no står det!:P -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Da er bilen veid! Med de tunge bakfelga! Hvis jeg har samma felger bak som forran vil bilen veie under 1120kg:) det er faen meg akseptabel vekt med tanke på hvor stort nuret er Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Jeg kan sveise diffen din for 500spenn.Og den skal jeg gi deg garanti på vil holde året ut neste sesong:) Har en diff du kan sveise jeg.. Det er glatt vært 500,- om du kan garantere det.. hehe.. "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 På hva slags bil?... sierra??... Kan sveise om den er løs.. Ikke faen om jeg bruker 4 timer på å demontere og montere sammen dritten for deg:!) har sveisa en Sierra diff en gang før og det var siste gangen ass... hele jævla diffen må jo senkes ned for å komme til boltene for å få av deksla:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 kult:) noen som hadde bilder da vi lå nærmere=?:) det der er jo for langt unna:) hehehe Er ikke noen som har bilde av forbikjøringa da? det så jo ganske heftig ut! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 fant også et lite klipp.. takk til VECTRA RACING http://s81.photobucket.com/albums/j222/c20let_2006/?action=view¤t=driftmeetgardermoen.flv Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Sjekka du ikke vektfordelinga?, kjør fram hjula og så bakhjula oppå og sjekk vekta på hver aksel og regn ut. Eller så kan du jo legge ut vekta her så kan noen som husker prosentregning finne det ut :). Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 lite vits.. trukke den veier mere enn 300-400kg på bakaksel Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 her kommer det par bilder fra lørdagens kjøring! Takk til håkon grøttum fra maxpower for bildene! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg