sugekopp Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hæhæ...semikjendis:) lol Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 hæhæ...semikjendis:) lol Haha.. Lov å drømme [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Ja RDL, meld deg på sangstjerner a - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 na ah dude.. fuck that:) that AINT gonna happen:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Hvor ble det av deg i sta? Plutselig var du bare borte jo... _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 jeg så avsperringene på olavsgård så jeg trodde de hadde razzia.. så jeg tokk gamle veien hjemover Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Ha ha ha! Skal faen meg si deg at HAUKHE fikk seg en bigass surprize i går kveld. ha ha ha !! Dont fuck with the player:!) lol! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 jeg så avsperringene på olavsgård så jeg trodde de hadde razzia.. så jeg tokk gamle veien hjemover Hehe, litt noia ja.. _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 så deg pelle buse mens du satt bak meg og venta på ledebilen! og ja jeg har fet bil! :P Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 kim din fitte.. brodern din er jøde ass!!!!! hahah.... jeg casper hansa tommy og en hel hau andre idioter kom for å hente brodern din i sta! han tørte faen ikke å komme ut!! hahah! nekta å svare på tlf å! kan sees at han er bitcha av kjerringa si ass!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 haha jeg vet! :S ikke bra ass!! Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 sugemunn: Hvor skal du råne hen i kveld? Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 skal til ingierstrand.. du ser meg med prezan:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 hva skjer der?=O Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 haha.. da var jeg siste man som ble kasta ut fra ingierstrand.. vi nekta å fløtte oss. fikk beskjed om at de ville stenge oss inne på plassen ved å dra steinene på plass igjen:) ah ah hadde jeg hatt luxen hadde jeg bare sagt værsågod! Samtlige biler på plassen ble leda ut en og en og alle notert skilt og førerkort nr før dem fikk gå! snakker om resurs missbruk!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg