Gå til innhold

Sugekopp's: THREAD OF BULLSHIT og RDL FAN CLUB

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

Ja det er til og le av hva politet klare og finne på i dag,

dumme politi, han sa det var forbud og parke der oppe og anviste meg til et bøyd skilt som han hadde sett, Der sto det ikke Forbud og parkere, men Forbud og søpple eller noe, da ristet jeg på hodet og kjørte, Sto og lagde litt røyk med hergårdvogna med autolat, mens politi kom, hørte noen ropte snut! da gikk jeg fort av gassen og bremsen kan man si!

Så du sto opp i skogen og kastet dritt til politi :)

Hvorfor la du ikke noen 4hjul runder med prezan?går i stykker_?:jerkoff:

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, hadde jeg hatt diffbrems bak så kunne jeg i det minste forsjøkt! men det skjer ikkeno! jeg spinner bare rett frem på alle 4. Sist jeg prøvde da satsa jeg HARDT på vått. ikke snakk om en gang!

åpne differ vøtt!

Ja, altså jeg holdt utkikk bortover heletiden for å varsle om det kom snut da en kompis mente han hadde sett en hel del av dem ved holmlia.. og faen plutselig før jeg visste ordet av det var svina rett nedafor meg!

Det var DU og han med den slitne volvoen burna! men dere fikk avslutta i tide så det gikk jo i orden!

Jeg slang MASSE dritt til snuten jeg som vanlig. men å få han provosert funka dårlig!

Jeg måtte til og med henge på plass skiltet mitt forran.. Heldigvis hadde en kompis 2 "pinns". så jeg fikk bare tredd dem gjennom hullet slik at den satt der midlertidig. ellers hadde jeg garantert fått bot!

Han var til og med snill til å si. Jeg skal bare si ifra i TILFELLE du møter på bt langs veien. at du mest sannsnylig vil få bot fordi skiltet ikke er synlig nokk! At jeg måtte sette det et annet sted.

Syns da greit nokk den på lang avstand.. skiltet forblir i baksetet:) ha ah !

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår