Vegel Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 (Hentet fra tråden om Hiluxen) halla. neida jeg var med på treninga. men gadd ikke å bli med på selve løpet. EN av grunnene.......... jeg driver ikke med drifting. og et slik stempel som drifting wannabe vil jeg heller ikke ha.. jeg skrenser.. Times have changed...:cool: _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 haha fuck deg:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hehe, rdl på tur igjen! fy FAEN den ekle imprezan fikk kjørt seg i går! jeg er imponert over at den dritern har holdt ut kjøringa mi så lenge nå :) bortsett fra 2giret vel å merke! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Hehe, ja hørtes ikke alltid like bra ut, en spling, en sploing en boff og en poff.. :D Fikk du med deg hva purk faen gjorde der i går?! Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 De hadde fått en melding om grisekjøring fra en eller annen blåbærplukker! Hahaha! De trodde vel att DriftGP bare hadde tatt seg til rette der tenker jeg... _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hehe, seriøst? :P [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jepp, var det politimannen sa til oss. "Har, fått inn en melding om grisekjøring vi, hvem er den ansvarlige her?" Hehehe:D _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 så jævlig bra! og det på lukked bane :P [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Norge i rødt hvitt å blått det! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Haha, jepp. Slår sjelden feil. Likte også det att politimannen kjørte feil vei inn på banen. Kunne blitt spennende det om noen kom i full sladd rundt svingen, men heldigvis var det jo bare du som kom.. _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 jeg kom etter å ha spinni ut alle 4 ja:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 De hadde fått en melding om grisekjøring fra en eller annen blåbærplukker! Hahaha! De trodde vel att DriftGP bare hadde tatt seg til rette der tenker jeg... Hehe, derfor jeg så noen lys inne i skogen. Sikkert hodelykter fra bærplukkerne. - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hahah, skjer med å plukke bær hva km stand på subaruen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Man plukker bær for å spise de, eller kansje for å lage syltetøy. Man kan til og med lage vin av blåbær. _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jeg vet jo det. Men så er det noe som heter, å kjøpe bær.. ikke springen rundt i skogen og ødelegge ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg