fred_stian Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Og hvertfall ikke etter det har blitt mørkt! :P Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Er alltid noen som har sansen for risikoaktiviteter vettu! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 funnet igjen cossie eller? [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Nope.. Han er nokk mest sannsynlig påkjørt eller misshandlet av noen! han er såpass oppegånde at selv om han er skadet kommer han hjem. Kan ikke finne han noe sted langs veien så da tviler jeg på at han er påkjørt med mindre han har halta inn i no busker no sted. faen forno dritt!!! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan the man Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 hey RDL! blei det noe bra av filminga di på onsdagen el? må jo være noen syke klipp der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 var på sørenga og lekte her om dagen du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 STAN, har en del ja.. men uheldigvis klarte jo tjumpen som eier kameraen å kline lim på linsa. på innsiden vel å merke.. så det er en del tåke og anna drit der.. men skal se hva jeg kan få redda.. Hvor på sørenga da?.. Kjørte jeg lastebilen? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stan the man Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 STAN, har en del ja.. men uheldigvis klarte jo tjumpen som eier kameraen å kline lim på linsa. på innsiden vel å merke.. så det er en del tåke og anna drit der.. men skal se hva jeg kan få redda.. kjipt med linsa, men ser vel noe snutter etterhvet da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jau.. se på dette som bare en liten test.. skal få filma no onkli sjit på neste treff.. det lir en lørdag!:) får håpe på pent vær Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 [/url] http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_produkt&ProduktID=3208 http://www.fotomagasinet.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=12606 Muligens tre gode løsninger? Siden Espen ikke duger som kamerastativ i det hele tatt! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 jau,, vet om slike stativer. men problemet er å få dette stilt inn skikkelig og at du får med deg det du skal ha med vøtt.. med sugekoppen får du med deg som regel hele siden av bilen din eller panser... Nå har det vært så stille her i det siste.. så på tide med litt BS! update.. Var med en kollega i går. for å levere fra oss 4 stk cont. til et party event faenskap inne på et lager nede ved kaia. Først å fremst var det jo helt show å komme seg INN i dette lageret da det er trangt som faen, også kan du heller ikke snu men rygge med hengeren 90 grader ut igjen der du kom fra. Men så er det så lavt under taket, så vi måtte foreta et par "håper ikke arb. tilsynet ser på dette" trix for å få dem av. Når du heiser så langt og tungt ut at du får hjulløft, er hardcore! Kom tilfeldig over denne i går! Dansker er faen meg spesielle! Tenk så gromt å komme fra et sted som heter FJERRTS ELV :) ahha! jeg HATER! samfunnstapere som heletiden truer med å ta selvmord. Par dager siden var det ei skikkelig mentalt forstyrra kjerring som sto på utsiden av rekkververket og trua med å hoppe! HOPP! sier jeg bare.. ikke kom med falske trusler! Det begynte å hope seg skikkelig opp med kø i tunnelen og videre opp i påkjøringa.. og 10 jævla min. etter at dem har rivi kjerringa over gelenderet holdt dem veien stengt! er det MULIG?! Tokk med god selvtillit et oppdrag om å levere en 25Fot. container i bærum tidligere denne uka! Aldri kjørt en så stor cont. og ante ikke vekta... Resulterte i at jeg faen ikke fikk den av, og måtte ringe en kollega i nærheten til å komme og rive den av for meg:!) ah ha ! flaut Noen som sa hAxXo-r 1337?? TTTTTTWWWIIISSSSSST!!! nam nam! Dere har vel sett denne reklamen på de fleste bussa hver sommer?!.. Er vi enige i at dette er en M I L F!? døven for en smekker rumpe altså! Jessheim berte med alu vinge! Påtar meg et oppdrag for noen dykkere for å hente en 10fot. cont. og et rør som skulle være CA! 6m. vel....! 6m ble plutselig 10.5m invalide mennesker ass. vanskelig å se forsjell på lenge. denne måtte jeg bare legge igjen fra meg! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 ha ha ha ! les om han her'a! Råneren starta tidlig! 4 jenter i 14års alderes. han der var seriøst ute etter STREET CREDITS ass! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/27/516362.html Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 ha ha ha ! les om han her'a! Råneren starta tidlig! 4 jenter i 14års alderes. han der var seriøst ute etter STREET CREDITS ass! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/27/516362.html han drar mad med street cred [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Dansker er faen meg spesielle! Tenk så gromt å komme fra et sted som heter FJERRTS ELV :) ahha! Vel... Du har muligens dårlig syn, for alle andre ser at det står "Fjerritslev", ikke "Fjerrts elv", på den bilen.... Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 nå må du slutte å ødlegge morroa ditt jævla Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg