sugekopp Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Fassi er da brukanes:) myk og fin å styre med! bare synd at den er så liten! håper virkelig på at jeg havner på den nye 4 aksla volvoen med 65TM fassien når den er ferdig bygd til neste år!:) smiske smiske KJørte for bautas...IGJEN!... heisa ned no paller med utstyr fra taket:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 mange tm denne krana da? har bakmontert 12,5tm palfinger kran på bilen jeg kjører.. ganske pinglete, men duger da til noen småting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 bengal katter mer agressive enn generelt andre raser / ikke rase katter. Ellers søte pusekatter :D sint katte? http://www.youtube.com/watch?v=Vfb84URAsto Bedre enn det kjærringpratet deres, med lodne og kosete... Vil du ha lodden og kosete? FOR KOS 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Ser at kattene ikke har det bra. Ørene ligger helt flate. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hørte her for noen dager siden at bl.a Scania ikke kan levere biler som bestilles idag før nov/des neste år... Hadde forøvrig vært fint med en Hiab XS 800 hipro også...76 tm... kommer etter hva jeg har fått med meg en 105tm også etterhvert... 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 vært nice med palfinger 150tm kran.. begynner å bli rimeli mandig størrelse:hide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 hørte her for noen dager siden at bl.a Scania ikke kan levere biler som bestilles idag før nov/des neste år... Hadde forøvrig vært fint med en Hiab XS 800 hipro også...76 tm... kommer etter hva jeg har fått med meg en 105tm også etterhvert... Da har du strengt tatt en mobilkran, med samme nyttelast som en....... ja..nettop, en mobilkran... Er ikke lastebil lengre :P 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 hørte her for noen dager siden at bl.a Scania ikke kan levere biler som bestilles idag før nov/des neste år... Hadde forøvrig vært fint med en Hiab XS 800 hipro også...76 tm... kommer etter hva jeg har fått med meg en 105tm også etterhvert... scania kan fint levere deg splitter ny bil på 2 uker! Men påbyggera kanke begynne å bygge før til neste år! Lang vente tid pga pågang:) Thor og ODIN kranene er jævli gromme! :) men det er WAY to jævli å bruke! Når du løfter 2-3 tonn på 30m+ så skal du ha litt erfaring! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Da har du strengt tatt en mobilkran, med samme nyttelast som en.......ja..nettop, en mobilkran... Er ikke lastebil lengre :P nja! det spørs jo! altså har du en 4 akslet bil så har du jo plutselig 30tonns bil! om bilen har egenvekt på ca 12ton og krana de veier 8-10 så har du jo igjen en del å laste men nå brukes svært skjeldent biler med slike kraner til å laste mye! er vel mest for å heise langt/høyt. spes de med JIB. du ser jo at gutta med slike biler som regel har en brakke/20fot kontainer eller bare no smådrit på bila sine. det meste er som regel allerede på plassen og klart til heising. fordel med en slik bil fremfor mobilkran er at de er billigere, mer smidige. letere å komme frem med ikke minst mye kjappere å rigge opp/ned og gjøre jobben!:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 sint katte? http://www.youtube.com/watch?v=Vfb84URAsto Bedre enn det kjærringpratet deres, med lodne og kosete... Vil du ha lodden og kosete? FOR KOS her ser du jo at folka har skremt katta og faktisk provoserer dem til å gå til angrep Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 faen dette er så patetisk! Hakke vasket bilen på snart 2 uker! hele uka har det vært rimelig opphold og lite kjøring! så ok! bestemmer meg for å vaske bilen i går! Stikker til QUICKSTOP på kalbakken for å vaske. (anbefalles! Gutta er flinke som faen!) ogbilen ble faktisk GUL og HVIT igjen! helt rått! Langt faen utpådagen får jeg endelig en jobb etter rolig dag på sentralen!hvor får jeg jobben? jo! levere 20fot kontainer til SIEMENS på nye fornebu arena! altså GJØRME OG DRITT!!!! hele bilen er møkkete som faen igjen! herregud så typisk!! samma før å. vasker bilen, så begynner det å regne senere på dagen! Møtte også på de her 2 jævlene på vei ut fra mona igår! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 nja! det spørs jo! altså har du en 4 akslet bil så har du jo plutselig 30tonns bil! om bilen har egenvekt på ca 12ton og krana de veier 8-10 så har du jo igjen en del å laste Nå er det du som er "rubber duck" og kjører trøøk, men er det ikke vanskelig å få 4 aksler på disse? 3 er vel vanlig? Og for lastekapasitet er vel akseltrykk en liten detalj mpt. kranstr. og lastekapasitet? 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 her ser du jo at folka har skremt katta og faktisk provoserer dem til å gå til angrep WORD. Ingen katter oppfører seg slik uten at de blir provosert. Det er misshandling. [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 nigga say wooT? 3 akslet bil! 4 akslet! 2akslet 5akslet trekker! hvordan akslene nå fordeles på en bil er helt opp til kjøperen å bestemme og til hvilket formål:) hvor mange svingaksler du har på en bil osv! Jeg har 3 akslet bil! med 2 sving! altså svinger på bakhjula også! ;) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 VAILENT sitter for seg selv på OTS og trøstespiser fordi jeg har større kran enn han:) han var deppa i dag:!) ahha! GROMT!!! Heisa ned fra tak igjen på maja! østreaker vei i morges! 2idioter på hverandre i betingveggen! Alltids like gøy med kabler!! Kappa i filler halve treet da jeg senka kontaineren ned igjen! var trangt og greinene måtte gi etter:) hahah! Halve treet lå på bakkeni form av kvister og greiner Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg