sugekopp Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 det som er litt morsomt å tenke på er jo at OVERHENGET MITT er like langt som en gjennomsnitlig personbil! Du kan jo tenke deg hvordan den oppfører seg i 90graders svinger/kryss hvor det er trangt på siden av deg:) ræva slår jo ut som ei laus stripperske på denne bilen! Jeg har 4m overheng fra senter bakaksel til enden på ræva. + at jeg har 1.20m Hydraulisk utskytt på planet for å forlenge:) Svingen på bakhjula hjelper meg M Y E når jeg skal inn på trange områder i sving og helst av 1 eller 2 forsjøk. Snuta svinger inn som vanlig, mens bakhjula tvinger ræva rundt hjørnet:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 JIPPI!! Jeg har kun 4 og 5 giret igjen på prezan:) ENDELIG klart å knærte kassa helt. hahaha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 hehe, grattis. får kjøpe deg ny kasse nå da også starte på dritt jobben med og bytte... [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 jasså, du kjører danskerumpe altså?? Er jo jæv*i greit det da, når det er trangt. Forøvrig så har jeg skrudd litt på de bilene til Royal Transport da jeg jobbet hos Volvo...Den du la inn bilde på mener jeg at de kan kople av siste akselen på. Og så er det vel sving på hele hengeren også... Har forøvrig vært borte i biler med 3 svingbare(foraksel, pusheraksel, og danskerumpe...) Når skal du få deg skikkelig girkasse i imprignezaen da?? 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 JIPPI!! Jeg har kun 4 og 5 giret igjen på prezan:) ENDELIG klart å knærte kassa helt. hahaha GRATULERER! Det var jammen på tide! _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 girkasse kommer væffal FØR jul:) faen er da mye banekjøring til vintern jeg ikke skal gå glipp av i år for faen:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 gotta love this haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 JIPPI!! Jeg har kun 4 og 5 giret igjen på prezan:) ENDELIG klart å knærte kassa helt. hahaha Gratulere da! :) Edit: når knekker du 4 å 5 gir a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Vi kjedet oss i dag og som den gode nordmann Sugekopp er dro han oss unga med på tradisjonsrik fjelltur. Med appelsin og kvikklunsj "så fort vi kommer over den knausen" og "rett bak neste sving". Det eneste som manglet var appelsinene og kvikklunsjen... _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Nå har jeg sett det og - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 gotta love this haha oh fy faen! fortell meg at han der IKKE var høy som et fjell! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Vi kjedet oss i dag og som den gode nordmann Sugekopp er dro han oss unga med på tradisjonsrik fjelltur. Med appelsin og kvikklunsj "så fort vi kommer over den knausen" og "rett bak neste sving". Det eneste som manglet var appelsinene og kvikklunsjen... HAH A! dette var jo kremtur! FAEN! jeg vil tilbake for å gå ned i den gråtta jeg! men dere feige horer tør jo ikke!! Jeg har finni klatreutstyret! erru med eller vegil?! Og jah:) bare så det er nevnt! så er vi faktisk på over 1.000m over bakken:) 1.095m over havet faktisk i følge et kart jeg fant her.. Hadde vært gromt som faen å være på toppen av den tele-masta.. Hadde vi adda 100m til:) hehehe:ratatatat Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 hehe ser ut som dere har det javli koselig ^^:biker men jeg visste ikke du var et fjellmenneske xD du vet hva gamle folk sier Robert jo oftere du går på tur jo...fan husker ikke men er vel bare positivt ^^ .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 NJa... vil ikke helt si at jeg ER det akkurat. men jeg orker ikke å sitte hjemme! og dette er jo problem ungdom som bare driver JUNK. så tenkte jeg. jaja.. får ta dem med ut på litt faenskap da. så vi reiste bare ut til.. ligger rett etter kongsberg. knuthytta. Ta rett av til høyre før det bilopphoggeriet når du kjører E134 ellerno. morsomme er at det er så høyt oppe. og du er rett ved en TV/radio mast som er 100m høy som han ikke fikk med på bildet!. vindstille og fint til du kommer rett opp på den bakketoppen. da blåser det så jævli at du kan ta av omtrent:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Du kan dø i den grotta alene Robert! Hehe. Blir det noe mekking på Silvian i dag? _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg