sugekopp Skrevet November 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 jeg og andreas reiser ut nå til kongsberg. Ned i sølvgrua på knuthytta! de andre kyllingene feiga ut som faen! blir kun 2 av oss:) er jeg ikke tilbake i kveld.................vent par dager til:) heeh Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 jeg frykter han er borte for alltid?! haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Frykter? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 haha... vi ser nå der , han dukke nokk opp om litt .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 neida.. vi er ikke borte.. men fy FAEN så rått det var! skal tilbake igjen til helgen! UHELDIGVIS er det for mørkt , så å ta bilder med mobil funker ræva rett og slett! Jeg og andreas var ca 50m på det dypeste! det forsvinner nedover i grotta i flere "etasjer" og vi hadde et 60m tau, og et 20m tau. men det er ingen steder inni fjellet du kan binde deg, for alt er så jævli porøst! vegger og bakke forsvinner under deg omtremt i det du repellerer nedover! Vi fant væffal et ENORMT rom vi ikke kunne gå ned i for da har vi et helvete å komme opp igjen da hullet er på MIDTEN av det rommet i taket! ikkeno vegg å klatre opp etter! Anyway. selv de 50m. vi var på var et helvete å klatre opp! jeg dro meg selv opp, deretter måtte jeg dra andreas opp etter meg da han er helt røten til å klatre! Da vi var ferdig i den grotta stakk vi ca 100m lenger ned i fjellet og fant enda en hule, som da var i høyden av å krabbe i. som gikk på "bakke nivå". der fulgte vi skinner som var til de her vognene de kjørte ut stein med. jaggu fant vi en av dem også! Lenger inn i rommet møtte vi på et basseng som rakk nesten opp til nøtta. rett og slett for dypt å gå i..! men det skal vi ta hånd omtil helgen! Til dere som har spilt TOMB RAIDER ?... Ikke langt unna å kunne sammenlignes:) bortsett fra at det ikke finnes skatter og fiender:) ehhe! HEr hadde taket rast! Men var akkurat stort nokk hull til å krabbe gjennom for å komme seg videre til bassengent! Her i tunnellen gikk vi på skinner da det var ca 10cm vann over hele gulvet! SKinnene, slike fant vi Overalt.. mange knekt og rusta i filler etter ras og annet Denne vogna takka for seg for 20år siden! kunne trengt tectyl behandling! Åpningen til det 12-14m dype rommet! Denne stigen gikk høyt opp til en annen etasje vi VELDIG gjerne ville fortsette i... Stigen så urørt og fin ut til å ha stått der i så mange år! Andreas var skeptisk! så jeg satte foten min på trinn 3... og jukka litt!.. YIHA! rett igjennom!! Stigen var pil råtten! Her fant vi en GLASS COLA flaske. stemplet en eller annen mnd. i 1987, en gammal bøtte som var brukt under gravinga! og en bøtte med sånn spreng fett. eller hva pokker det heter! Andreas gjør klar tauet til meg så jeg kan komme meg over et dypt hull som var utrygt! Her sender jeg andreas ned i et av rommene med sele, fordi vi kun hadde min med meg, så klatret jeg fritt ned med tau i hanskene for å komme ned til han! sikkerheten til barna først:) Enda et av rommene! Inngangspartiet! Her å! Rdl ninja skvadron G8 [/img] Jeg søker en fotograf med speilreflex cam, og blitz, som har nogenlunde klatreferdigheter OG ikke er kylling, til å bli med oss. og få tatt skikeligebilder! dette er absolutt verdt å dele med folka på forumet! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Vil i grunn takke andreas for å vise guts! Gutten har aldri drivi med repell., og for helvete aldri vært med på noe slikt! Et feilsteg her og du er dau for du faller MANGE! meter ned i grotta når du først er i gang! å komme opp igjen? lykketil! Tokk utfordriga på strak hånd, nølte ikke med en dritt og gjennomførte oppdraget:) Vi ble en del erfaringer rikere.. fikk med oss en stor stein med masse mineraler som glitrer og er fin og grønn som tar seg ut på hylla her, og vi lærte å ALDRI!!!!!!!!!!! mere bruke nødbluss i grua:) med mindre du har gassmaske og hauke syn:) ahha! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 hehe, brukte dere nødbluss i gruva? er du tett eller? :P ps. har 6 stk liggende enda ;) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Jau vi heiv en ned så vi kunne få lys mens vi gikk nedover..! lærte ogsåe n ting til! skal man på noe slikt.. så for helvete fix lys på hodet! ikke bær magliten i hånda:) DET er slit! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Jeg er med, bare du betaler flybilett. Har både kamera og blitz ;) ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 ha ha ha ! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Jeg søker en fotograf med speilreflex cam, og blitz, som har nogenlunde klatreferdigheter OG ikke er kylling, til å bli med oss. og få tatt skikeligebilder! dette er absolutt verdt å dele med folka på forumet! Har jo speilreflexen i boks, men mangler jo totalt klatreferdigheter og er i tilegg kylling... _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 haha! hvor mange av dere har en katt som kan få til dette? http://s2.photobucket.com/albums/y41/rdlx3m/?action=view¤t=16112007001.flv Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 katta mi pleier og pisse i senga om morran..... Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 lol:) denne er faen meg kjapp til å lære.. endelig begynt ¨ta ibruk 1 og andre etasje på egenhånd ned og opp trappa Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg