Kverna Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Ikke dårlig Robert. Leke fetch med en katt :D Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 heeh.. tro meg jeg er like surprized selv:) Faenskapet tokk initiativet selv:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-Fi Lasse Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 fyfaen dere er klin gærne som går ned i de gamle grottene :P husker vi var der med skolen for ca 10år siden, da kom vi riktignok inn med vognene og guide. Det er STORT der! vi så jo bare en brøkdel.. Feit katte btw :p Lek forsiktig, voksne kjører Bmw E46 320i - svart som natta ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Spenstig katt! Blir sikkert en mager og god kebab:D _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 fyfaen dere er klin gærne som går ned i de gamle grottene :Phusker vi var der med skolen for ca 10år siden, da kom vi riktignok inn med vognene og guide. Det er STORT der! vi så jo bare en brøkdel.. Feit katte btw :p Ja du vet hvor jeg mener?.. Helt oppe ved KNUTHYTTA, under det store tv/radio tårnet! vi har finni kun 2 innganger så langt uten å en gang leite! men jeg tror at det er en av de hoved grottene, for det var E N O R M T! Som sagt, de som har spilt tomb raider på PS1/2 vet godt hva jeg mener:) Vi skal dit igjen i morgen! Jeg trenger sårt en som har kamera og eventuelt kan få lånt en klatre sele for å bli med oss!.. Ingen frivillige gjærne nokk? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 jeg kunne lett vært med =) MEEEN problemet for meg er vel å komme seg til andre sia av norge =/ best of luck .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 heheh.. kyllingggggggggggggggg:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg kom på en sånn... crazy ass bitch idee her....! men å få med seg noen på dette er vel mulig = 0!! Reise i kveld.. og overnatte i grotta til i morgen:) hehehe.. WHOS IN chickenshit fuckers!? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg kom på en sånn... crazy ass bitch idee her....! men å få med seg noen på dette er vel mulig = 0!! Reise i kveld.. og overnatte i grotta til i morgen:) hehehe.. WHOS IN chickenshit fuckers!? Hadde jeg bodd i næheten skulle jeg vært med! Ingen ting er kulere enn huler og hullrom! 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Blir ikke det litt kaldt? :P e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Blir ikke det litt kaldt? :P Har du hørt om klær? "Tøffe gutter som sugekopp fryser ikke" - gammelt ordtak fra Jessheim-området Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Har du hørt om klær? "Tøffe gutter som sugekopp fryser ikke" - gammelt ordtak fra Jessheim-området Superpysa fryser ikke? Vi har ikke ordtak på jessheim, bare fitter som påstår det... [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Vi har ikke ordtak på jessheim, bare fitter som påstår det... Er et ordtak fra Jessheim? - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 vel, er vel kanskje dagen for å legge inn litt lastebilrelatert idag... Hadde årsservice på kranen til Havforskningsinstituttet i Bergen idag.. Skikkelig fet 0.3 tm... Støttebein hadde den også=O Samt her om dagen var jeg litt i tvil på hvilken bil som lå foran meg...... Men denne var jeg ikke i tvil om.... En Trabant stv.... 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Seriøst, hvem er det som har Trabant nå om dagen? - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg