*TKV* Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Dette blir tøfft! Skal du gjøre noe med dashen? støpe i karbon? ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 ikke gjør det pliz Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Dette blir tøfft! Skal du gjøre noe med dashen? støpe i karbon? Nei det blir nokk litt for mye. Dashen forblir slik den er Carbon eller Alu dørtrekk skal på. de originale bygde for mye ut og var for tunge. fikk ikke buret ned mellom dør og dash langs a stolpa. Så slepper jeg å kutte Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Viiiiiilt prosjekt.... Her må det følges med... ;):worshipnissan http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ble japseracer på Robert også ja ;) hehe... hvem var det som kommenterte mitt bil kjøp:rolleyes: [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hey spice-rice,.,, jeg mobba deg for at du kjøpte skyline jeg da.. ikke riskoker:) Skulle holdt deg til civicen du:) hehe Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 hey spice-rice,.,, jeg mobba deg for at du kjøpte skyline jeg da.. ikke riskoker:) Skulle holdt deg til civicen du:) hehe Er da bedre å kjøre en skyline enn en civic som alle har i dag. :rolleyes: [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 kan sikkert bli bra dette:) stå på:) Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 du er like talentøs enda ja Robert!!! faen at du aldri lærer smeller fra en som bygger sportsbil basert på rust og ubåt egenskaper Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ricer! Når skal vi koke nudler sammen? I morgen kveld? Blir nok bra med kjøring til sommern :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 du kommer deg sugekopp.. japsebil og greier.. nå mangler du bare frisørbil.. :P blir morro å se hva du får til med denne - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 haha, harald. det er faen meg det siste jeg skal ha! du ser meg aldri i no cab desverre. men denne hurtigrisen skal mates på Nitroglysering basert Onkel-benz korn:) SINDRE; Bare å komme i dag det. Blir i garasjen og slakter for vekt i dag jeg Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 haha her blir det bånn gass:) hehe Burn babey burn.. Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Og vi fortsetter.... Stage 2! SPart rundt 8 kg på bare panserskjelletet og låsen! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Sikkert artig jobb å få av panserskjelettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg