sugekopp Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 heggis, som jeg da har sagt før og er døds nysjerrig igjen.... HVORFOR er det ikke optimalt!?= jeg kan seriøst IKKE skjønne hva som gjør dette buret så farlig/uoptimalt fremfor andre bur som er halvparten så stivet opp fra siden..... Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 se her.. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Fy faen nå har det gått med en del timer på å få laga midtkonsollen. Alu plate. vinkelsliper litt papp og 2"4" Så har man en fet plate bøyer:) Har også hivi med et bilde så dere får et bedre intrykk av fargen innvendig! Hehe.. se så shady bilen ser ut:) Håper på å få lakkert utvendig til neste helg! Innvendig paint.. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 walla baja olø schpaa jebo ti pas matter! :D dette blir bra robert. men hva skulle du gjort uten min hjelp med ruta idag? hæhæhæææ? "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 På tide med en komentar fra meg også. Synes dette er helt rått! midtkonsollen ble veldig bra også, men blir den bredda noe utvendig? Ellers er det bare å stå på! BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 fashen. trengs jo en gorilla til for å holde fast sveisetråden på den andre sia ja:) haha! Neon. tenker du på bredding av skjermer? Hadde egentlig litt lyst på breddere ja,, men lite aktuelt med det som er på markedet nå! altor lite. skal jeg ha bredding vil jeg ha noe skikkelige saker type JPGT skjermer ellerno lemans/GT saker.. STORE breie firkantskjermer. Har du sett breddinga til JANTORE på den blå rx7? der har du det:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Den blå-fargen var fet. Men serriøst; du burde kjøpe deg ny caps. -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 wtf? caps? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Hodeplagg. En viss faka Nike caps:D -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 skjønte jo det da rambo, men hvor faen fant du den hen? er ikke fake desverre. er Tigerwoods caps:) Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 Du sier tydeligvis her, ikke sikker på hva du fjerne altså? 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 fjerne hva da? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 han tenker vell på det elektriske 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 skjønte jo det da rambo, men hvor faen fant du den hen? er ikke fake desverre. er Tigerwoods caps:) Sett din egen tråd ell?? ligger ett par bilder av deg litt før i tråden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Neon. tenker du på bredding av skjermer? Hadde egentlig litt lyst på breddere ja,, men lite aktuelt med det som er på markedet nå! altor lite. skal jeg ha bredding vil jeg ha noe skikkelige saker type JPGT skjermer ellerno lemans/GT saker.. STORE breie firkantskjermer. Har du sett breddinga til JANTORE på den blå rx7? der har du det:) mente bredding av skjermer ja;) synes den bilen her Må ha det :D BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg