sugekopp Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hvorfor JHWH/JAY solgte minien sin! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 bedre denne: 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Så rimelig glupe ut begge de der to ja.. Seriøst har ikke hu som prøver og parkere øyne? - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 hoy! i morgen tar jeg og Tommy en tur til grotta i kongsberg i gjen! har nå ca 140m med tau! MEN! vi trenger sårt en fotograf?!... eller om noen tør å låne oss et cam!... Noen her ?! Vi reiser i morgen kl 16:00 er ca i kongsberg over 17... Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Håkon A: 166kran du har?? Hvis det er så, har du slitt med hastigheten på de 2 siste utskyvene?? 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Forøvrig, er det kaldt der øst for tiden eller?? Her på vestkysten er det ikke mye minusgrader for tiden.... 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Han har 144Hidou krana! ja alle sliter med dem når de skytes UT.. Jeg hadde misstanke om luft i systemet! at det ikke drenerer onkli, men det var slik! kan hende at det er for små koblinger ellerno.. Underdimensjonert:) men den krana til å være 14TM er faen meg sterk .. OG lang! i grunn jævli fin å kjøre med.. men hastigheten på den må jsuteres.. med tanke på sving og slikt! dritt at den har 10KM/T axx når du svinger med max utskytt:) slår i hjel alt rundt deg! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 hoy! i morgen tar jeg og Tommy en tur til grotta i kongsberg i gjen! har nå ca 140m med tau! MEN! vi trenger sårt en fotograf?!... eller om noen tør å låne oss et cam!... Noen her ?! Vi reiser i morgen kl 16:00 er ca i kongsberg over 17... åssen kamera er det dere trenger da? og åssen garanti gir du for at det overlever? =P Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Kameraet overlever! det er det ingen spm om! den blir liggende i en stor ryggsekk med mye klær/mykt i så den får det fint med mindre jeg faller flere timeter ned på ryggen! da er jeg fucked anyway! Gjerne speilreflex av no slag som kanskje har stor blitz! Mye lettere det enn de her bitte små Dig. cam grejene.. bildene blir for ræva rett og slett! men al er jo relevant bare jeg får tatt bildr av turen. for i morgen ska vi D Y P T! ned! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Kameraet overlever! det er det ingen spm om! den blir liggende i en stor ryggsekk med mye klær/mykt i så den får det fint med mindre jeg faller flere timeter ned på ryggen! da er jeg fucked anyway! Gjerne speilreflex av no slag som kanskje har stor blitz! Mye lettere det enn de her bitte små Dig. cam grejene.. bildene blir for ræva rett og slett! men al er jo relevant bare jeg får tatt bildr av turen. for i morgen ska vi D Y P T! ned! har jo speilrefleks jeg, men blits er det dårlig med... hvis det er veldig mørkt må du enten frem med stativ eller så hjelper det fint lite... Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Han har 144Hidou krana! ja alle sliter med dem når de skytes UT.. Jeg hadde misstanke om luft i systemet! at det ikke drenerer onkli, men det var slik! kan hende at det er for små koblinger ellerno.. Underdimensjonert:) men den krana til å være 14TM er faen meg sterk .. OG lang! i grunn jævli fin å kjøre med.. men hastigheten på den må jsuteres.. med tanke på sving og slikt! dritt at den har 10KM/T axx når du svinger med max utskytt:) slår i hjel alt rundt deg! Skulle hatt HiPro utgaven da. Den er litt mere følsom på svingen. Forøvrig så har kanskje denne en mottrykksventil plassert på utskyv nr 3 el 4. Justeres denne ut litt så kan det hende den blir kjappere... Med mindre han har de ventilene vi kaller "turboventiler" da, for har han det, så kan han igrunnen bare hive de, de bare bremser farten... 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyllish Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Du må nesten ta med stativ ned til den grotta, virker som om det er JÆVLIG mørkt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 er ikkeno lys der nei.. så man må ha blitz.. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Når jeg skal ta bilder i slike omstendigheter (Mørklagte fjell/grotter, etc), så pleier jeg og ta med meg kompaktkamera bare. MEN! Jeg forstår at dere trengte blitz. Det jeg ville gjort, var og spandert på en 2/3 slike superduper kraftige små lommelykter. De som lyser et utrolig sterket hvitt/blått lys. Tok bilder inne i en gammel bonkers her, og da tapet jeg bare de lyktene fast til kamera. Fungerte utmerket faktisk ;-) Om ikke trenger dere en kraftig og solid blitz. blir jo noe veldig krunglete og ta med stativ nedi der.. men man får jo slike bittesmå stativer som man kan sette på en knaus, etc :) Lykke til uansett, blir spennende og se bilder fra deres utflukt!. Skulle nesten tatt med en sprayboks, og tægga RDL eller sugekopp på fjellveggen nedi der ;-) Have fun! - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg